درک اینکه هیولاها در From چه کسانی هستند برای کشف رمز و راز سری موفق MGM+ بسیار مهم است. به هر حال این موجودات اسرارآمیز نقش اصلی را در اتفاقاتی که در شهر غریب داستان رخ می دهد، ایفا می کنند که شخصیت های سریال را به دام می اندازند و سعی می کنند آنها را شکار کنند. مانند هر داستان ترسناک فراطبیعی که ارزش بحث دارد، هیولاها در From فقط قاتلان ترسناک نیستند، بلکه به مضامین بزرگتر نمایش مرتبط هستند. در دو فصل اول سریال، بینندگان متوجه می شوند که هیولاها تنها تهدیدی برای روایت نیستند. با این حال، این موجودات شبگرد، تشنه به خون و نیش تیز، آشکارترین خطر در شهر هستند.

در پایان پر تعلیق فصل دوم From، بوید استیونز (هارولد پرینو) که تمام تلاش خود را برای محافظت از شهر در برابر هیولاها انجام می دهد، یک جعبه موسیقی مرموز را نابود می کند. اقدامات بوید چندین شخصیت را از طلسم قافیه مهد کودک آزاد می کند، اما این لحظه کلانتر را نیز جسور می کند.

بوید پس از مدت‌ها دور نگه داشتن هیولاها اعلام می‌کند که هیولاها و نیروهای ماوراء طبیعی شهر دست از او برنمی‌دارند. بدون شک این سکانس زمینه را برای فصل سوم خطرناک تری فراهم می کند. به علاوه، فصل سوم وحشتناک From وعده می دهد که برخی از اسرار دیرینه درباره هیولاها را فاش کند.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

توضیح هیولاهای مرموز سری From (و آنچه می توانند باشند)

هیولاهای سری From ممکن است پری باشند

حتی در فصل سوم این سریال ترسناک، مردم شهر هنوز از ماهیت واقعی هیولاها اطلاعی ندارند، اگرچه برخی از جزئیات سریال، بینش های مهمی را در مورد منشاء موجودات ارائه می دهد. برای شروع، هیولاها فقط در شب ظاهر می شوند تا مردم شهر را شکار کنند. همانطور که Boyd کشف می کند، جذابیت های عجیبی وجود دارد که آنها را از خانه ها دور می کند و هیولاها را مجبور می کند قربانیان احتمالی خود را فریب دهند تا درهای خود را در شب باز کنند. به نظر می رسد هیولاها علاوه بر باهوشی بالا، نوعی توانایی خداگونه نیز دارند. اغلب، این موجودات آنقدر در مورد طعمه خود می دانند که شناخت آنها غیرممکن به نظر می رسد.

در ابتدا به نظر می رسید که شهر سریال From توسط خون آشام ها محاصره شده است. این هیولاها علاوه بر شبگرد بودن و گرفتن اجازه از قربانیان برای ورود به خانه هایشان، کاملاً انسانی به نظر می رسند – تا زمانی که در لحظه حمله چهره طبیعی خود را از دست می دهند. علاوه بر این، ویکتور (اسکات مک‌کورد)، مرموزترین ساکن شهر، متوجه می‌شود که هیولاها در سیاه‌چال‌های زیر شهر می‌خوابند.

در حالی که این تونل ها رمز و راز بیشتری را به اسرار قبلی داستان اضافه می کنند، این گذرگاه های زیرزمینی نشان می دهد که هیولاها حروف و نمادها را نیز ترسیم می کنند. برخلاف خون‌آشام‌ها، هیولاهای سری From برای لذت و سرگرمی می‌کشند، نه رزق.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

اگرچه هیولاها ویژگی های زیادی دارند که با اسطوره محبوب خون آشام ها مطابقت دارد، به نظر می رسد پاسخ به چیستی آنها چندان ساده نباشد. ویژگی های تعیین کننده هیولاهای From مشابه دیگر موجودات پری مانند است که با انسان ها به عنوان اسباب بازی رفتار می کنند، در حالی که همه از قوانین ماوراء طبیعی پیروی می کنند. عناصر جادویی شهر، از درختان تسخیر شده و رؤیاهای نبوی گرفته تا نفرین خون بوید، نیز به واکنش فراطبیعی‌تری نسبت به خون‌آشام‌ها اشاره می‌کنند. با این حال، From monsters ممکن است نوع خاصی از شیطان باشد.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

چرا هیولاهای From فقط در شب انسان ها را می کشند؟

عادات شبانه هیولاهای سریال From ممکن است به معنای خون آشام بودن آنها باشد

برخی از قوانینی که هیولاها در From از آنها پیروی می کنند، سرنخ هایی از هویت واقعی آنها ارائه می دهند. یکی از جمله این قوانین این است که هیولاها فقط در شب بیرون می آیند و معمولاً از جنگل وارد شهر می شوند. از نقطه نظر تولید، احتمالاً موجودات فقط در شب به بازدید مردم شهر می‌روند، زیرا این امر تنش بیشتری به داستان می‌افزاید. یعنی گره زدن هیولاها به شب و جنگل های اولیه از ترس های کهن الگوی عمیق انسان تغذیه می کند و به سبک فیلم های ترسناک به وحشت این موجودات می افزاید.

حتی اگر هیولاها در زیر نور خورشید نسوخته و به انبوهی از خاکستر تبدیل نشوند، بی میلی آنها برای ظاهر شدن در طول روز مطمئناً به نظریه خون آشام اعتبار می بخشد. علاوه بر این، این شهرک هیچ نسخه‌ای از کتاب مقدس یا هیچ متن مقدس دیگری ندارد، واقعیتی که پدر ختری (شان ماجومدر) در اوایل فصل اول From به آن اشاره می‌کند.

اگر شهر و جنگل های اطراف توسط شیاطین یا خون آشام ها کنترل شود، می تواند نبود کتاب مقدس را در شهر توضیح دهید. جیم متیوز (Eoin Bailey) همچنین این نظریه را مطرح می کند که هیولاها بخشی از آزمایشاتی هستند که در آن انسان ها به شکارچیان هیولا و شبانه تبدیل می شوند.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

هیولاهای سریال From از ساکنان شهر چه می خواهند؟

هیولاها به همان اندازه که می خواهند ساکنان شهر را بکشند، قصد شکنجه آنها را نیز دارند.

در قسمت اول فصل 3، هیولاها اطلاعات بیشتری در مورد آنچه واقعاً از مردم شهر می خواهند نشان می دهند. در اوایل اپیزود، دونا (الیزابت ساندرز) به بوید اطلاع می دهد که تمام محصولات کلنی هاوس پوسیده شده است و اکنون کل شهر کم غذا است. بوید پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهند از وحشت این شهرک جان سالم به در ببرند، از دام‌ها – چند بز، گوسفند و گاو – محافظت کنند. متأسفانه هیولاها به خوبی از کمبود شدید غذا در شهر آگاه هستند. در پایان اپیزود، هیولاهای From همه حیوانات را فراری می دهند.

هیولاها می دانند که انجام این کار، بوید و برخی دیگر از مردم شهر را مجبور می کند که شب ها بیرون بروند. در حالی که هیولاها همیشه تشنه خون و مستعد فریب مردم شهر بوده اند، این عمل جنبه جدیدی از حیله گری و هوش آنها را نشان می دهد. در نهایت آنها بوید و تیان چن (الیزابت موی) را به انبار می کشانند و در آنجا به دام می اندازند.

هیولاها سپس بوید را به یک پست دستبند می زنند و او را مجبور می کنند تا شاهد شکنجه شدن تیان چن باشد و به آرامی کشته شود. یکی موجودات به بوید می گویند که این کار را برای “شکستن” او انجام می دهند، به این معنی که هیولاها انگیزه شوم تری دارند.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

چرا انسان ها نمی توانند از شهر فرار کنند؟

هیولاهای سری From تنها یک تکه از پازل هستند

یکی یکی دیگر از ابهامات مهم در دنیای سریال مفهوم بسیار اساسی آن است: مردم شهر پس از ورود به آن نمی توانند آنجا را ترک کنند. در یک مثال کلاسیک از انحراف مکانی یا زمانی، مردم شهر متوجه می شوند که وقتی وارد می شوند، همه جاده ها به یک حلقه بی پایان تبدیل می شوند. در قسمت اول فصل سوم، جستجو در جنگل به افرادی که در شهر به دام افتاده اند اجازه می دهد تا کمی بیشتر در مورد وضعیت خود بدانند. به عنوان مثال، تابیتا متیوز (کاتالینا ساندینو مورنو)، فانوس دریایی را در جنگل پیدا می کند، از پنجره آن می افتد و در پایان فصل دوم به «دنیای واقعی» باز می گردد.

با این حال، هنوز مشخص نیست که چگونه و چرا فانوس دریایی تابیتا را به کمدن، مین منتقل می کند. در فصل اول، تابیتا سیم‌هایی را بیرون می‌آورد که وسایل برقی خانه‌اش را تغذیه می‌کنند، اما متوجه می‌شود که آنها به جایی متصل نیستند. این نشان می دهد که شهر در فضایی میانی گیر افتاده است که از دنیای عادی جدا شده است. اگر چنین است، احتمالاً هیولاها پری یا شیاطین هستند تا خون آشام. گفته می‌شود، شخصیت‌های سریال From می‌توانند در یک عالم کوچک به دام بیفتند – دنیایی که در واقع پری‌ها در آن زندگی می‌کنند.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

نمادهای مرموز در سریال From به چه معنا هستند؟

این نمادها در شناخت هیولاها نقش اساسی دارند

در طول سریال، نمادی عجیب بارها و بارها ظاهر می شود که نشان می دهد داستان عمیق تری در حال روایت است. نماد مورد نظر مانند دایره ای است که چندین خط در داخل آن قطع می شود. این تصویر در تونل هایی که هیولاها در آن می خوابند، در مجلات کشف شده توسط مردم شهر و در رؤیاهای نبوی ظاهر شده است. جید (دیوید آلپای)، به طور خاص، در طول فصل دوم، رویایی از این نماد مرموز دارد. چه نماد یک جامعه غیبی باشد و چه لوگوی یک شرکت علمی تجربی، به نظر می رسد این نماد مربوط به منشا هیولاها باشد.

علاوه بر این، این نماد مرموز را می توان به حکاکی روی طلسم های محافظی که بوید در جنگل پیدا می کند مربوط کرد. طلسم ها نمادی کاملاً متفاوت دارند، اگرچه این مصنوعات عجیب و غریب بسیار شبیه به قطب نما رونیک نورس هستند – توتمی از راهنمایی و محافظت. ممکن است این نماد در تضاد کامل با نماد طلسم باشد که نشان دهنده نزدیکی خطر است. خواه این یک خنثی کننده طلسم باشد یا صرفاً به بخش دیگری از افسانه های عجیب شهر گره خورده باشد، شکی نیست که این نماد قبل از پایان سری From، چیزهای زیادی را درباره هیولاها فاش خواهد کرد.

هیولاهای سریال ترسناک از چه چیزی هستند و از ساکنان شهر چه می خواهند؟

پسر سفیدپوش کیست و چرا به شخصیت های سریال From کمک می کند؟

این شخصیت مرموز ممکن است مربوط به هیولاهای From باشد

یکی یکی از جذاب‌ترین رازهای سریال From، پسر سفیدپوش است که ویکتور را به امن می‌برد و زمانی که خانواده متیو برای اولین بار به شهر می‌رسند، خود را به ایتان (سایمون وبستر) نشان می‌دهد. در پایان فصل اول، او به بوید و سارا (اوری کنراد) کمک می‌کند تا درست قبل از غروب شب روی درختی خالی از سکنه پنهان شوند. بعداً، در پایان فصل دو، این پسر سفیدپوش است که تابیتا را از فانوس دریایی به دنیای واقعی منتقل می کند. در حالی که او تا کنون حضور نسبتاً دوستانه (و حتی مفیدی) داشته است، پسر سفیدپوش هنوز کمی ترسناک است.

این احتمال وجود دارد که پسر سفیدپوش با هیولاهای سریال From مرتبط باشد، اگرچه او اغلب علیه آنها عمل می کند و به مردم شهر کمک می کند. بر خلاف هیولاها، پسر سفیدپوش در طول روز ظاهر می شود، اما هنوز هم می تواند یک روح یا موجود فراطبیعی دیگری باشد. به احتمال زیاد، او می خواهد اشتباهات گذشته را اصلاح کند یا دیگران را از سرنوشتی که دچارش شده نجات دهد. با این حال، اگر پسر سفیدپوش به هیولاهای From متصل باشد، ارتباط بین آنها تا فصل سوم به طور کامل آشکار نشده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما