اخبار روز سینما

هیلی بیبر مورد انتقاد شدید کاربران فضای مجازی قرار گرفت! / بی کلاسی خانم مدل رسانه‌ای شد!

هیلی بیبر یک مدل امریکایی است که فعالیت خود را از سال 2014 آغاز کرده است. او همسر جاستین بیبر است. به تازگی رفتار گستاخانه او مورد انتقاد بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

یک کارمند فرانسوی در پاریس بر سر همسر گستاخ جاستین بیبر خواننده مشهور فریاد زد و او را به جای خود نشاند!!

به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، رفتار بی ادبانه هایلی بیبر و نگاه تحقیرآمیز او به مدل سابق در پاریس بی پاسخ نماند!!

به گزارش گروه ترجمه صبح، هایلی بیبر در آخرین سفر خود به پاریس فرانسه، یک کارفرمای فرانسوی را عصبانی کرد.

طبق کلیپی که در توییتر منتشر شده است، این مدل 26 ساله در حالی که مردی از پشت سر به فرانسوی او را سرزنش می کند، در حال ورود به یک رستوران دیده می شود.

یکی از کاربران در کنار این کلیپ در شبکه های اجتماعی نوشت: هیلی بیبر توسط یک صاحب رستوران عصبانی به دلیل پارک کردن ماشینش در جای اشتباه در پاریس مورد سرزنش قرار گرفت.

سپس کاربر توضیح داد که این یک موزه است. مرد فرانسوی در حالی که هیلی از کنار او رد شد گفت: «برو، من فوراً با پلیس تماس می‌گیرم. شما نباید این کار را انجام دهید».

مرد با عصبانیت ادامه داد: حتی رئیس جمهور فرانسه هم این کار را نمی کند. این کار باکلاسی نیست!»

کاربران اینترنت مدت کوتاهی پس از انتشار این ویدیو شروع به انتقاد از هیلی بیبر کردند. انتقادات این کاربران رفتار بی تفاوت خانم بیبر در مقابل اعتراضات این مرد و گستاخی بی اندازه او بود.

با این حال، یکی از کاربران توضیح داد که این مرد در واقع خبرنگاران را به خاطر دنبال کردن هیلی سرزنش می کرد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا