اخبار روز سینما

هیلی استانفیلد به فیلم جدید رایان کوگلر پیوست

اخیرا اعلام شد هیلی استنفیلد دکتر دلروی لیندو با وونمی موساکو و جک اوکانل. فیلم جدید رایان کوگلر این فیلم توسط Vardaran Warner تولید خواهد شد.

استاینفلد که صداپیشگی گوئن استیسی را در مجموعه انیمیشن تحسین شده Spider-Verse بر عهده داشت، در فیلم هیجان انگیز ماوراء طبیعی بدون عنوان برادران وارنر از رایان کوگلر در کنار مایکل بی جردن بازی خواهد کرد.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان می توانید به بخش آن مراجعه کنید اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرام فیگار دیدن.


هیلی استنفیلد در فیلم جدید رایان کوگلر

اطلاعات بسیار کمی از این پروژه وجود دارد و هنوز هیچ اطلاعاتی از سوی کارگردان یا شرکت سازنده منتشر نشده است. برخی می گویند که فیلم در جنوب دوران جیم کرو می گذرد و احتمالاً شامل خون آشام ها و ماجراهای ماوراء طبیعی خواهد بود.

برخی جزئیات مبهم از این فیلم به بیرون درز کرده است. مسکو می تواند نقش عشق رمانتیک جردن را بازی کند، در حالی که اوکانل می تواند نقش یک شرور نژادپرست را بازی کند.

هیلی استنفیلد

کوگلر فیلمنامه را نوشته و با زینزی کوگلر و سو اوهانیان از طریق شرکت سازنده اش، Proximity Media، آن را تولید می کند. تاریخ اکران این فیلم 7 مارس 2025 (17 اسفند 1403) برنامه ریزی شده است.

استاینفلد آخرین بار در نقش کیت بیشاپ مورد علاقه طرفداران هاوکی در فیلم The Marvels سال گذشته دیده شد. انتظار می رود که او نقش خود را در نقش گوئن استیسی در جدیدترین فیلم Spider-Verse، Spider-Man: Beyond the Spider-Verse، بازی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم جدید رایان کوگلر چیست؟ آیا اثر خوبی خواهد داشت؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

منبع: گزارشگر هالیوود

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا