پلتفرم پارامونت پلاس و شوتایم اعلام کردند که هیلاری سوانک به صورت رسمی جمع بازیگران فصل سوم سریال Yellowjackets اضافه شده است.

این بازیگر، به عنوان یک ستاره مهمان تکرارشونده در فصل آینده که هم‌اکنون در ونکوور فیلم‌برداری می‌شود، حضور خواهد داشت. گفته می‌شود که گزینه‌ای برای تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی سریال در صورت تمدید آن برای فصل چهارم وجود دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


هیلاری سوانک به فصل سوم سریال Yellowjackets پیوست

سریال Yellowjackets که توسط «آشلین لایل» و «بارت نیکرسون» خلق شده، داستان تیمی از بازیکنان بااستعداد فوتبال دختران دبیرستانی را روایت می‌کند که به (بدشانس‌ترین) بازماندگان یک سقوط هواپیما در عمق دریای وایدرنس شمالی می‌پردازد.

این سریال سقوط آن‌ها را از یک تیم پیچیده و موفق به قبایل وحشی بررسی می‌کند و همچنین زندگی‌هایی را که تلاش کرده‌اند تقریباً 25 سال بعد دوباره سر و سامان دهند، دنبال می‌کند و نشان می‌دهد که گذشته هرگز به‌راستی گذشته نیست و آنچه در این جزیره آغاز شده، هنوز به پایان نرسیده است.

هیلاری سوانک

جزئیات شخصیت «سوانک» که در اواخر این فصل معرفی خواهد شد، هنوز فاش نشده است. با توجه به ساختار سریال، او ممکن است در حال حاضر نسخه بزرگسال یک نوجوان از تیم فوتبال باشد که داستانش به‌طور کامل بررسی نشده است.

این سریال همچنین نام‌های بزرگی را در نقش‌های مربوط به سال 2021، از جمله بازیگران اصلی مانند «ملانی لینسکی»، «تاونی سایپرز»، «کریستینا ریچی»، «لورن آمبروز» و «سیمون کسل» هستند. همتایان جوان آن‌ها در دوران 1996 توسط «سافی نیلیس»، «یاسمین ساوی براون»، «سافی تاتچر»، «سامانتا هانراتی»، «لیو هیوستون» و «کورتنی ایاتون» بازی می‌شوند.

فصل سوم Yellowjackets به دلیل اعتصابات به تأخیر افتاده بود. این سریال قرار است سال آینده از شبکه شوتایم پخش شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال ژاکت زردها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Deadline

منبع:بازتاب آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما