eigen layer assures users infrastructure is secure after investor loses 6m in email hack RAMZARZ min

ایگن لیر (EIGEN) پس از وقوع یک هک ایمیلی که منجر به سرقت ۱.۶۷ میلیون توکن شد، به کاربران خود اطمینان داد که زیرساخت‌ها و پروتکل‌های درون‌زنجیره‌ای این پلتفرم در امنیت است.

این حادثه روز گذشته، ۴ اکتبر رخ داد و طی آن یک سرمایه‌گذار حدود ۶ میلیون دلار توکن‌های EIGEN خود را از دست داد. عامل مخرب با نفوذ به یک رشته ایمیل میان سرمایه‌گذار و خدمات حضانتی این پلتفرم، باعث شد سرمایه‌گذار به‌طور ناخواسته توکن‌های خود را به آدرس مهاجم منتقل کند.

به گزارش رمز ارز نیوز، توکن‌های دزدیده‌شده به سرعت در یک صرافی غیرمتمرکز نقد شدند و مهاجم، وجوه دزدیده شده را به استیبل‌کوین تبدیل کرد. این استیبل‌کوین‌ها سپس به صرافی‌های متمرکز منتقل شدند تا مسیر وجوه پنهان شود.

تیم ایگن لیر پس از این حادثه، با چندین صرافی و نیروهای انتظامی همکاری کرد و موفق شد بخشی از وجوه دزدیده‌شده را مسدود کند. با این حال، بیشتر وجوه دزدیده‌شده همچنان در دست مهاجم باقی مانده است.

با این وجود ، ایگن لیر تأکید کرد که این نقص امنیتی تنها به ایمیل سرمایه‌گذار محدود بوده و هیچ‌گونه ضعفی در پروتکل یا قراردادهای هوشمند پلتفرم وجود ندارد.

آن‌ها پس از بررسی‌های اولیه اعلام کردند که این حادثه هیچ ارتباطی با عملکردهای درون‌زنجیره‌ای ندارد و پروتکل همچنان امن است. علاوه بر این، دارندگان توکن نیز در معرض خطر نیستند و می‌توانند با اطمینان از پلتفرم استفاده کنند.

در واکنش به این حمله، ایگن لیر همچنین اعلام کرد که پروتکل‌های امنیتی خود را به‌ویژه در زمینه ارتباطات با سرمایه‌گذاران تقویت می‌کند. تیم ایگن، ضمن ادامه بررسی‌ها در رابطه با این حادثه، قول داده است که اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از حوادث مشابه را انجام دهد.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما