دو قربانی این حادثه «محمد بوالحسنی» اهل روستای حک بالا و «نصرت اله یارمحمدی» اهل روستای اکبر آباد نام دارند که ماه ها به عنوان راننده کامیون و بیل مکانیکی مشغول به کار بودند.

هویت دو نفر از چهار کارگر جان خود را در حادثه رانش زمین در معدن شن شماره 5 شهرستان شازند مشخص شد.

به گزارش ایلنا، دو قربانی این حادثه «محمد بوالحسنی» اهل روستای حک بالا و «نصرت اله یارمحمدی» اهل روستای اکبر آباد هستند که ماه ها به عنوان راننده کامیون و بیل مکانیکی مشغول به کار بودند.

به گزارش منابع کارگری ایلنا در شازند، اجساد دو کارگر دیگر پس از 48 ساعت همچنان زیر آوار مانده و جستجو برای یافتن آنها ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع این دو کارگر روز گذشته (دوشنبه 28) برگزار شد، گفت: خرداد ماه) در روستاهای حک بالا و کبر آباد صورت گرفت، گفته شد: این دو نفر کارگران بازنشسته بودند که به دلیل مشکلات معیشتی مجبور به کار بدون بیمه به عنوان بیل مکانیکی و راننده کامیون در معادن منطقه بودند.

وی گفت: با توجه به حجم زیاد آوار، مسئولیت پاکسازی آوار معدن شن و ماسه شازند به گروه مهندسی رزمی 42 قدر استان مرکزی محول شده است.

صبح یکشنبه (27 خرداد (ماه) معدن شماره 5 شازند در جاده اراک – توره سقوط کرد و چهار کارگر زیر آوار مدفون شدند. جسد دو کارگر در روز حادثه پیدا شد اما همچنان زیر آوار مانده اند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما