اخبار روز سینما

فلور نظری در آلمان توسط هوادارنش سورپرایز شد!/عکس

فلور نظری با انتشار عکسی اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد که در ادامه می توانید ۀن را مشاهده کنید.

فلورا نظری متولد 1 بهمن سال 1347 شمسی است. او پسرش نیما را در 13 سالگی به آلمان برد و چند سالی است که به آلمان می رود. این بازیگر با انتشار عکس زیر نوشت: وقتی هم وطن ایرانی اظهار لطف می کنند و در آلمان من غرق شادی و محبت میشم ممنون از شما و محبت همسر گلتون

هوادارن فلور نظری در آلمان

هواداران فلور نظری در آلمان/ بازیگر زن شگفت زده شد! + عکس

کلاس بازیگری فلور نظری

فلور نظری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است که علاوه بر فارغ التحصیلی در رشته مدیریت و بازیگری از دانشگاه سوره، دوره های آموزشی بازیگری را زیر نظر اساتیدی چون محمد رحمانیان و مهتاب نصیرپور گذرانده است. نظری در نمایش هایی چون  «رویای خیس»، «خانه به دوش»، «مسافری از هند»، «پرواز در حباب» و «نفس گرم» بازی کرده و 20 سال است که در عرصه بازیگری فعالیت می کند.

کار عجیب خواهر فلور نظری

فلور نظری و خواهرش دکتر فریبا نظری ظاهر متفاوتی دارند و مشاغل بسیار متفاوتی دارند. خواهر کوچکتر رئیس یکی از واحدهای بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاد دانشگاه است. شاید در نگاه اول فکر کنید که ظاهر متفاوت آنها بر رابطه خوب دو خواهر تأثیر می گذارد، اما اینطور نیست.

مهاجرت فلور نظری به آلمان

فلور نظری می گوید: من در آلمان زندگی می کنم و حدود 12 سال است که در ایران کار می کنم و فرزندانم و خواهرم از یکدیگر دور هستند. وقتی پسرم نیما 13 ساله بود او را به آلمان بردم و در آن زمان پسر خواهرم سینا هنوز به دنیا نیامده بود. خواهرم علیرغم دوری از هم، نیما را خیلی دوست دارد و خوب به یاد دارم که این عشق از دوران بارداری من شروع شد و فریبا مدام می گفت این بچه پسر من است و من مادر او هستم و الان هم همین حس وجود دارد. اتفاقا سینا می گوید نیما خواهر فلور نظری است و می گوید: من نیما را خیلی دوست دارم و واقعا او را دختر خودم می دانم. البته اسم خواهرزاده ام در شناسنامه شروین است اما ما به او نیما می گوییم و این اسم خیلی شبیه پسرم سینا است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا