شهروندان آلمانی به طور متوسط ​​بیش از 9 ساعت در روز در طول روزهای کاری می نشینند. سازمان جهانی بهداشت (WHO) همچنین هشدار داده است که نشستن طولانی مدت می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی، سرطان و دیابت نوع 2 را افزایش دهد.

به گزارش ایتنا، استفاده از میزهای قابل تنظیم برای اینکه بتوانید ایستاده کار کنید یکی این یکی از راه حل های پیشنهادی برای جلوگیری از عوارض است، اما آیا این راه حل واقعا جواب می دهد؟ شاید نه

یک مطالعه جدید توسط متخصصان دانشگاه سیدنی که عادات نشستن بیش از 83000 بزرگسال در بریتانیا را طی 7 تا 8 سال بررسی کردند، نشان داد که ایستادن به تنهایی در مقایسه با نشستن باعث بهبود سلامت طولانی مدت نمی شود. برعکس، ایستادن برای مدت طولانی می تواند خطر اختلالات گردش خون مانند واریس و ترومبوز وریدی را افزایش دهد.

اما اگر ایستادن نتواند اثرات نشستن طولانی مدت را جبران کند چه می توان کرد؟

متخصصان توصیه می کنند افرادی که برای مدت طولانی می نشینند یا می ایستند باید به طور منظم در طول روز حرکت کنند. فعالیت بدنی منظم و ورزش منظم می تواند به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

به یاد داشته باشید که برای محافظت از خود در برابر اثرات نشستن طولانی مدت، باید از سیگار، مصرف الکل و گوشت پرهیز کنید و مقدار کافی میوه و سبزیجات و همچنین فعالیت بدنی منظم مصرف کنید.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما