اخبار روز سینما جهان

زندایا به شکلی حیرت‌انگیز با شنل داکتر استرنج در کانسپت آرت به تصویر کشیده شد!/ جزئیات + تصاویر

چندی پیش، یکی از طرفداران طراحی کانسپتی از زندایا به‌همراه شنل داکتر استرنج را منتشر کرد که در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت.

این کانسپت آرت با استفاده از شخصیت‌ها و المان‌های مورد علاقه، توسط طرفداران طراحی شده و در شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌ها به اشتراک گذاشته شد. این عکس‌ها و طرح‌ها موفق به جلب توجه و تحول‌های فراوان در فضای مجازی شدند.

کانسپت آرت مرد عنکبوتی سونی و استودیو مارول نشان می‌دهد که MJ (مرجانا جونز) بازیگر نقش زن به عنوان دکتر استرنج را بر عهده گرفته است. این کانسپت آرت منجر به تأملات و حاشیه‌های زیادی شده است.

کانسپت آرت منتشر شده از زندایا با شنل داکتر استرنج

دکتر. هنر مفهومی زندایا در لباس استرنج

بر اساس گزارش رسمی کتاب “هنر فیلم Spider-Man: No Way Home – هنر کتاب فیلم”، کانسپت آرتی که نشان داده شده است، نشان دهنده نقش مهم زندایا در نهایتین نبرد فیلم Spider-Man: No Way Home بالای مجسمه‌ای است که بازی می‌کند.

کتاب “هنر فیلم Spider-Man: No Way Home – هنر کتاب فیلم” به صورت مخصوص جعبه‌دار و با تصاویر و توصیفاتی از نظر بصری واقعیت، طراحی‌های هنری، نقشه‌ها و جزئیات بیشتر درباره بستر بصری فیلم پرداخته است. این کتاب برای علاقه‌مندان و طرفداران این فیلم جذابیت خاصی دارد.

اثر هنری مفهومی منتشر شده توسط Zendaya نشان می دهد که MJ شنل Levitation of Doctor Strange را پوشیده است که به او اجازه می دهد در اطراف مجسمه آزادی پرواز کند.

زندایا به شکلی حیرت‌انگیز با شنل داکتر استرنج در کانسپت آرت به تصویر کشیده شد!/ جزئیات + تصاویر

نقاشی خنده دار زندایا در لباس استرنج

شنل دکتر استرینج به تن زندایا

در ادامه می‌توانید کانسپت آرت زندایا در لباس داکتر استرنج را ببینید:

هنر مفهومی زندایا با شنل دکتر استرنج منتشر شد
دکتر. شنل استرنج که زندایا پوشیده بود

علاوه بر این، تصویری که جیکوب باتالون رسم کرده بود، نمایش داده می‌شد؛ تصویری از ند لیدز که با تعجب به MJ نگاه می‌کند. این صحنه از بخش نهایی فیلم جدا شده بود. هنر مفهومی دیگری به نام “پالایش” همراه با لباس همزیستی MJ، در کتاب “هنر فیلم Spider-Man: No Way Home – هنر کتاب فیلم” منتشر شده است، نمایشی دیگر از فیلم که در آن گرین گابلین و دکتر اختاپوس با لباس‌های آهنی به تصویر کشیده می‌شوند.

از جانبی، این کتاب صحنه‌های حذف شده‌ای را نیز به اشتراک گذاشته است، از جمله لباس همزیستی مرد عنکبوتی و درگیری بین گرین گابلین و دکتر اختاپوس. با مرور این کتاب، تماشاگران به جزئیات بیشتری از روند ساخت فیلم دست خواهند یافت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا