اخبار روز سینما

خوشحالی هوادران دیو باتیستا و جیسون موموآ! / فیلم جدید The Wrecking Crew با حضور این دو بازیگر!

جیسون موموآ و دیو باتیستا دو بازیگر مطرحی هستند که تا به حال در چندین پروژه با هم همکاری داشته اند و رفاقت عمیقی بین آن ها وجود دارد. این دو به تازگی از حضور خود در یک فیلم به کارگردانی آنجل مانوئل سوتو خبر داده‌اند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از خبرنگار سرخ نیوز،  آنجل مانوئل سوتو، کارگردان فیلم سوسک آبی، فیلم دیگری در دست ساخت دارد.

او قرار است The Wrecking Crew را با بازی دیو باوتیستا و جیسون موموآ تهیه کند.

هالیوود ریپورتر تایید کرده است که هر دو ستاره قبل از اعتصاب ماه گذشته بازیگران در حال مذاکره برای بازی در این فیلم بودند.

دیو باتیستا و جیسون موموآ به دلیل حضور چشمگیرشان در فیلم برای بازی در نقش Dune انتخاب شدند.

Dune اولین همکاری بین این دو ستاره اکشن بود و هیچکدام برای این نقش تست بازیگری ندادند. باتیستا در مصاحبه ای با Collider در سال 2021 گفت:

او (ویلنوو) مستقیماً از من پرسید که آیا می خواهم این نقش را بازی کنم؟ نمی دانستم چه بگویم جز این که البته که میخواهم! بله!

موموآ نیز تجربه مشابهی در نقش خود داشت، اما این انتخاب آسان تنها به فشار روی او افزود. ستاره «کونان بربر» در سال 2020 به Men’s Health گفت:

می دانستم که دنیس من را برای بازی در این نقش انتخاب کرده است… من هرگز اینقدر مضطرب نبودم.

پس از پایان کار در Dune، باتیستا و موموآ دوباره در سریال See در پلتفرم Apple TV+ و در نقش دو برادر به نام‌های بابا ووس (موموآ) و ادو ووس (باوتیستا) بازی کنند. این دو شخصیت در سریال از یکدیگر متنفر بودند و این نفرت منجر به نبرد حماسی در فصل دوم شد. در سال 2021، موموآ در مورد این صحنه در اینستاگرام خود نوشت:

مواظب باش برادر، بابا می آید.

باوتیستا با وجود اینکه در این سریال نقش دشمنان را بازی می کردند، گفت که این دو رابطه دوستانه دارند. او در سال 2021 به ورایتی گفت:

من سال ها می خواستم با موموآ کار کنم. خیلی خوب با هم کنار میایم

این دو به قدری از این همکاری لذت بردند که تصمیم گرفتند دوباره با هم بازی کنند و به شبکه های اجتماعی رفتند تا این ایده را مطرح کنند.

آنها از نفوذ خود برای همکاری در یک فیلم استفاده کردند.

در آگوست 2021، دیو باتیستا در توییتر ایده فیلمی را مطرح کرد که او و جیسون موموآ با هم در آن بازی کنند و این موضوع طرفداران را هیجان زده کرد. بازیگر «Guardians of the Galaxy» نوشت:

این هم از این… موموآ و من در فیلم پلیسی به نام Lethal Weapon به کارگردانی دیوید لیچ.

دیو باتیستا و جیسون موموآ در فیلم The Wrecking Crew همبازی هستند

این توییت در فضای مجازی منتشر شد، اما باتیستا به تنهایی این ایده را مطرح نکرد. موموآ در مصاحبه ای در آگوست 2021 با اینترتینمنت ویکلی گفت:

او (باتیستا) ابتدا برای من پیامی فرستاد که نشان می دهد چقدر قابل احترام است. معلوم شد به محض اینکه من موافقت کردم، او این ایده را توییت کرد.

ستاره فیلم «Braven» در صحبت در The Late Late Show with James Corden با جیمز کوردن در سال 2021 در مورد ایده فیلم جنایی، فاش کرد که این دو بازیگر چیزی بیش از یک همبازی هستند و گفت:

ما همدیگر را دوست داریم.

شنیدن اینکه باتیستا و موموآ می‌خواهند با هم در یک فیلم اکشن همکاری کنند، چیزی بود که هالیوود برای اجرای پروژه به آن نیاز داشت. ماه ها پس از انتشار توییت باتیستا، اعلام شد که استودیوها برای امضای بازیگران این پروژه با یکدیگر رقابت می کنند.

باوتیستا و موموآ با جاناتان تاپر نویسنده «See» همکاری کردند تا ایده فیلم را مطرح کنند و بازیگر «ارتش مردگان» از نتیجه آن راضی بود. پس از دریافت مجوز برای ساخت این پروژه، Bautista نوشت:

دو ماه و 11 روز. زمان انتظار قابل قبول است!

مدتها قبل از اینکه این دو فرصتی برای همکاری با هم داشته باشند، باتیستا تمام تلاش خود را کرده بود تا موموآ را رو در رو ملاقات کند.

دیو باتیستا و جیسون موموآ به عنوان طرفدار ملاقات کردند

اولین ملاقات بین دیو باتیستا و جیسون موموآ سر صحنه فیلم نبود. این دو ستاره اکشن قبل از همکاری در سریال Dune و See در Comic-Con با هم آشنا شدند. موموآ و باتیستا در برنامه Late Night with Seth Meyers ظاهر شدند و گفتند:

ما در کامیکان عاشق شدیم.

دیو باتیستا و جیسون موموآ در فیلم The Wrecking Crew همبازی هستند

در واقع این باتیستا بود که برای اولین بار به ستاره «Justice League علاقه مند شد. باتیستا گفت:

در واقع شاید یک سال یا یک سال و نیم پیش در اینستاگرام با او تماس گرفته بودم و به دایرکتش رفتم.

بعد از اینکه این دو همدیگر را دیدند و فرصت همکاری پیدا کردند، رابطه آنها شکل گرفت. در سال 2021، موموآ به Entertainment Weekly درباره همبازی خود در See گفت:

من عاشق این مرد هستم.

او با شور و حرارت از باتیستا صحبت می کرد و معتقد بود که این احساسات متقابل است. موموآ افزود:

از بودن در کنارش خوشم می آید و احساس می کنم او هم همین احساس را نسبت به من دارد.

موموآ علاوه بر لذت بردن از دوستی آنها، به فیزیک بدنی باتیستا در نقش هایش نیز غبطه می خورد. موموآ به اینترتینمنت ویکلی گفت:

امیدوارم وقتی به سن باپتیست مقدس رسید بتواند کاری را که انجام می دهد انجام دهد. او یکی از بزرگانی است که می تواند به خوبی حرکت کند و بجنگد.

با توجه به دوستی خارج از صفحه نمایش و جذابیت روی صفحه نمایش، طرفداران احتمالا از دیدن همکاری Bautista و Momoa در سال های آینده لذت خواهند برد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا