stablecoin issuer circle partners sony blockchain lab usdc expansion ramzarz min

شرکت سیرکل (Circle)، صادرکننده استیبل‌کوین‌ یواس‌دی کوین (USDC)، در حال گسترش استفاده از این توکن در بلاکچین لایه‌ دوم سونیوم متعلق به شرکت سونی بلاک سولوشن لبز (Sony Block Solutions Labs) است.

در تاریخ ۱۵ سپتامبر، شرکت سیرکل اعلام کرد که با بخش بلاکچینی سونی برای ادغام USDC بریج‌شده (Bridged USDC) همکاری می‌کند.

به گزارش رمز ارز نیوز، این استاندارد برای استفاده از USDC در بلاکچین‌های سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) طراحی شده و به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد تا پرداخت‌های دیجیتال دلاری را در بلاکچین‌های لایه‌ دوم اجرا کنند.

جون واتانابه، رئیس سونی بلاک سولوشن لبز، این همکاری را بخشی از تلاش‌ها برای ایجاد یک اکوسیستم دیجیتال یکپارچه و کارآمد دانسته است. همچنین، جرمی آلیر، مدیرعامل سیرکل، اظهار داشته که این همکاری، گام مهمی در جهت تسریع پذیرش استیبل‌کوین‌ها و فناوری بلاکچین است.

در اوایل ماه سپتامبر، بخش سرمایه‌گذاری سامسونگ به نام سامسونگ نکست (Samsung Next) نیز سرمایه‌گذاری استراتژیکی را در استارتل لبز (Startale Labs)، توسعه‌دهنده بلاکچین لایه‌ دوم سونیوم، انجام داد.

علاوه بر این، سونیوم با شرکت‌های بزرگی مانند آستار (Astar)، آلکمی (Alchemy)، چین‌لینک، اپتیمیسم و گراف نیز همکاری دارد.

شرکت سیرکل که صادرکننده دومین استیبل‌کوین بزرگ در جهان است، عرضه در گردش توکن USDC خود را به ۳۵.۷ میلیارد دلار رسانده و سهم آن در این بازار، ۲۱ درصد است.

هرچند عرضه USDC از ابتدای سال جاری ۴۷ درصد افزایش یافته، اما همچنان ۳۶ درصد کمتر از اوج خود در ژوئن ۲۰۲۲ است.

منبع:عصرایران

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما