به گزارش پی ام آپ، با توجه به قرارداد جدید شرکت ملی گاز ایران با یک شرکت بیمه، تمامی مشترکان خانگی و تجاری در کشور حالا در برابر حوادث ناشی از گاز بیمه شده‌اند.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، اعلام کرده است که بر اساس این قرارداد، هر ماه برای هر واحد مسکونی مشترک در شهر ۳۰۰۰ ریال و هر واحد مسکونی مشترک در روستا ۱۵۰۰ ریال به عنوان حق بیمه دریافت می‌شود.

این مبالغ از طریق قبوض گاز مشترکان محاسبه و اختصاص داده می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین، هر واحد مشترک تجاری در شهر ۲۰۰۰۰ ریال و هر واحد مشترک تجاری در روستا ۱۰۰۰۰ ریال ماهانه به عنوان حق بیمه پرداخت می‌کند.

مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: بر این اساس پرداخت غرامت فوت به ازای هر نفر در هر حادثه (مشتریان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی) یک میلیارد و 400 میلیون ریال است. و پرداخت غرامت از کار افتادگی اندام و از کار افتادگی دائم و غرامت هزینه های درمانی برای هر نفر در هر حادثه (مشتریان خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی) تا سقف 4 میلیارد ریال می باشد.

رحمانی اعلام کرد که شرکت بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر پس از اعلام حادثه و انجام بررسی کارشناسی، مسئول پرداخت هزینه‌های مرتبط است. در مواردی که ایجاد خسارت ناشی از فوت باشد، مبلغ غرامت به وراث قانونی متوفی بر اساس برگه انحصار وراثت پرداخت می‌شود. همچنین، در موارد خسارت پزشکی یا نقص عضو، مبلغ غرامت به مصدوم یا سرپرست قانونی او بر اساس اسناد و مدارک مثبته پرداخت می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد که از هموطنان خواسته است که با دقت و احتیاط در استفاده از این نعمت الهی بهره‌برداری کنند و از رعایت اصول ایمنی و مسائل ایمنی بهره‌مند شوند. او از همگان درخواست کرد که مراقبت از این ثروت عظیم خدادادی و حفظ جان و مال خود را به یاد داشته باشند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *