اخبار روز سینما

سفر همسر چهارم سندی به ایران و استایل شیکش!/عکس

به گزارش پی ام آپ به نقل از رکنا، عکسی جالب از شبنم ابراهیمی، زن جوانی که به تازگی همسر چهارم سندی شده است. (شهرام آذر ) همراه با مانتو و روسری که ظاهراً به ایران آمده منتشر شد. چهره شبنم ابراهیمی با این پوشش بسیار متفاوت به نظر می رسد. حدس زده می شود که همسر جدید سندی به خاطر لباس هایی که به تن داشت به ایران آمده است.

سفر همسر چهارم سندی به ایران و استایل شیکش!/عکس

سندی و همسرش

شغل همسر جدید سندی

شبنم ابراهیمی مهماندار هواپیما است و شاید برای کارش به ایران سفر کرده باشد. اختلاف سنی شبنم ابراهیمی با سندی 26 سال است. این ازدواج چهارمین ازدواج محسوب می شود.

سند

بیوگرافی سندی (شهرام آذر )

شهرام آذر متولد 2 مرداد 1336 خواننده و آهنگساز آبادانی فارغ التحصیل از دانشگاه موسیقی جهان که کار خود را با آهنگسازی آغاز کرد، بعدها به خوانندگی پرداخت و با نمایش های صحنه ای خود محبوبیت پیدا کرد. وی در سال 1336 در آبادان به دنیا آمد. وی در دوران جنگ ایران و عراق در اندیمشک زندگی کرد و در سال 1363 به آلمان مهاجرت کرد. او فعالیت موسیقی خود را در اینجا ادامه داد و در سال 1987 گروه سندی را تأسیس کرد و چند سال بعد به آمریکا مهاجرت کرد. شهرام آذر متاهل و دارای چهار فرزند است. پسرش خشایار یکی از اعضای گروه هفت نفره سندی است.

خیانت سندی به همسرش

شهرام آذر(ساندی) برای سومین بار ازدواج کرد. حالا نسرین کیانی همسر سابقش به این مطلب و هشتگ خیانت چنین واکنشی نشان داد.

یک روز خودم را به خاطر آسیبی که به خودم کردم، آسیبی که به دیگران اجازه داده ام به من بزنند، خواهم بخشید. از آنجایی که من آنقدر به مردم اهمیت می دهم، آنقدر خودم را محکم می گیرم که هرگز رها نمی کنم.

سند

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا