اخبار روز سینما

تصویری تلخ و ناراحت‌کننده از همسر “آرش میراحمدی” در تشییع پیکر این هنرمند دوست داشتنی! | عکس

جزئیات مراسم تشییع پیکر آرش میراحمدی را از اینجا ببینید.

آرش میراحمدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ ۴ تیر ۱۳۵۰ متولد شد. او در سریال‌هایی همچون “خنده بازار”، “محله گل و بلبل” و “بچه محل” به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. با این حال، مدتی بود که او با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرده بود.

پس از درگذشت، پیکر آرش میراحمدی پنج شنبه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س)، تشییع و به خاک سپرده شد. در مراسم وداع با پیکر همسرش، همسر آرش میراحمدی نیز حضور داشت.

آرش میراحمدی به عنوان یک بازیگر پرطرفدار، از طریق بازی‌هایش در سینما و تلویزیون تلاش کرد تا به جامعه هنری کشورمان کمک کند. به عنوان یک هنرمند پرافتخار، او تا زمان درگذشتش، در قلب افراد طرفدار خود جای گرفت.

تصویری تلخ و ناراحت‌کننده از همسر "آرش میراحمدی" در تشییع پیکر این هنرمند دوست داشتنی! | عکس

آرش میراحمدی – بازیگر برنامه طنز شبکه سه شنبه (28 شهریور ماه) درگذشت.

آرش میراحمدی بازیگر 52 ساله تلویزیون که مدتی با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد به دلیل مشکل کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت. او در حال درمان و شیمی درمانی بود که دکتر متوجه شد که میزان زردی او بسیار بالا است و باید فوراً در بیمارستان بستری شود تا با استفاده از ERCP برای خارج کردن سموم، استنت در کیسه صفرا او قرار داده شود. اما میرا احمدی پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت و ترخیص از بیمارستان دوباره به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت و متأسفانه ظهر امروز درگذشت.

ویدیوی تلخ تراشیدن موی سر آرش میراحمدی

چند روز قبل از مرگ آرش میراحمدی، دختر آرش میراحمدی ویدئویی منتشر کرد که در آن او و یک نفر دیگر موهای پدرش را تراشیدند.


تصویری تلخ و ناراحت‌کننده از همسر "آرش میراحمدی" در تشییع پیکر این هنرمند دوست داشتنی! | عکستصویری تلخ و ناراحت‌کننده از همسر "آرش میراحمدی" در تشییع پیکر این هنرمند دوست داشتنی! | عکستصویری تلخ و ناراحت‌کننده از همسر "آرش میراحمدی" در تشییع پیکر این هنرمند دوست داشتنی! | عکستصویری تلخ و ناراحت‌کننده از همسر "آرش میراحمدی" در تشییع پیکر این هنرمند دوست داشتنی! | عکس

روزی که آرش میراحمدی از بیماری خود خبر داد

آرش میراحمدی از ابتلای وی به سرطان لوزالمعده خبر داد و گفت که به زودی درمان خود را آغاز خواهد کرد.

آرش میراحمدی (زاده ۴ تیر 1350) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم ترین آثار آرش میراحمدی می توان به بازی او در سریال های خنده بازار، محله گل و بلبل و بچه محل اشاره کرد.

بیوگرافی آرش میراحمدی

آرش میراحمدی در برنامه «نوروز ۷۲» در کنار علی عمرانی و مهران مدیری کار خود را در دنیای تصویر آغاز کرد.

آرش میراحمدی در تاریخ ۴ تیر ماه ۱۳۵۰ در شهر فراشبند استان فارس به دنیا آمد. او لیسانس رشته هنرهای نمایشی را از دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران گرفت.

علاوه بر بازیگری، آرش میراحمدی به کار نویسندگی و کارگردانی هم اشتغال داشته است. وی در برنامه‌های «خنده بازار»، «محله گل و بلبل» و سریال «بچه محل» نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا