اخبار روز

همستر یا غول چراغ جادو؟/ بیش از یک درصد جمعیت جهان در اسارت همستر/ آیا این موش کوچولو شما را ثروتمند می کند؟

الهه جعفرزاده: این بازی کلیکی که در 25 مارس 2024 منتشر شد، به تنهایی بر دنیای ارزهای دیجیتال تأثیر گذاشته است. بازی همستر به قدری مورد استقبال کاربران در سراسر جهان قرار گرفت که تنها در 11 روز یک میلیون بازیکن جمع آوری کرد و از آن زمان این تعداد به شدت افزایش یافته است. بنابراین از 14 ژوئن همستر با 148 میلیون کاربر کل و بیش از 40 میلیون بازیکن فعال روزانه، Combat در خط مقدم اخبار ارزهای دیجیتال قرار دارد. این به آن معنا است بیش از یک درصد از جمعیت جهان تو این بازی رو انجام دادی

اکنون سؤال اصلی این است: آیا این همان چراغ جادویی است که با لمس آن غولی از چراغ بیرون می آید و رویاهای مالی ما را با پارچه حقیقت می پوشاند و ما را یک شبه ثروتمند می کند؟ البته با این تفاوت که امروزه چراغ جادو، تلفن همراه و غول رویایی یکی هستند همستر بازیگوش است

شاید فکر کنید که این بازی در کشورهایی با ارزش پولی پایین و درآمد ناکافی طرفداران بیشتری خواهد داشت. این تا حدودی منطقی است. امروزه در جوامع مختلف، اکثر مردم به ویژه جوانان ایمان و اعتماد خود را به اقتصاد سنتی از دست داده اند و معتقدند دنیای ارزهای دیجیتال دریچه جدیدی به سوی یک تجارت مدرن است که می تواند بدون مداخله فیزیکی یا معجزه آسا وضعیت مالی خود را بهبود بخشد. اقتصاد بازار را وارونه کنید.

بعید نیست که وعده کسب درآمد آسان با بازی آنلاین جذاب و وسوسه انگیز به نظر برسد، زمانی که شما نیز شاهد تبخیر پس انداز خود در بورس و کاهش قدرت خرید خود به دلیل تورم هستید.

علیرغم تمامی این تفاسیر، مقامات و مسئولان در همه کشورها از جمله ایران نسبت به این بازی هشدار داده و از شهروندان خواسته اند فریب وعده های دروغین دنیای مجازی را نخورند. همچنین اخیراً قوه قضائیه تهران اعلام کرد:ایجاد، عرضه و قیمت گذاری ارزهای رمزنگاری شده تحت هیچ نظارتی از سوی هیچ مقام رسمی داخلی یا بین المللی نیست و به راحتی در معرض خطر از دست دادن کامل سرمایه قرار دارد. هیات عامل دولت جمهوری اسلامی ایران در مصوبه ای ارزهای رمزنگاری شده را مشمول حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نمی داند و اجازه استفاده از آنها در مبادلات داخلی را نمی دهد.».

با این حال هنوز هم بسیاری از مردم کشورمان نسبت به این هشدارها تردید دارند و شاید به دلیل اینکه دولت را مقصر مشکلات اقتصادی کشور می دانند به این هشدارها بی توجهی می کنند و همچنان تلاش می کنند تا سکه های بیشتری به پس انداز احتکار کننده خود بیافزایند. اما برای تحقق رویای ثروتمند شدن در دنیای مجازی.

همستر آیا ما را ثروتمند خواهد کرد؟

به نقل از وب سایت اشتراک دردر آینده ای نه چندان دور ذخایر همستر Combat در صرافی ها فهرست شده است و این سکه ها را می توان با ارزهای دیجیتال واقعی مبادله کرد. در حالی که اهداف کسب درآمد بازی هنوز محقق نشده است، چشم انداز روشنی برای تابستان 2024 به عنوان تاریخ عرضه توکن وجود دارد.

با وجود تمام خطرات، محبوبیت این بازی روز به روز در حال افزایش است به امید کسب ارز در سراسر جهان؛ زیرا بسیاری از ایرانیان امید چندانی به ثروتمند شدن از طریق آن ندارند همستر دست یافتنی تر از یافتن شغل مناسب یا ساختن آینده ای باثبات در اقتصاد فعلی کشور است.

بیشتر بخوانید:

بازی همستر درگیری باعث مرگ این نوجوان شد/عکس

همه هشدارها در مورد بازی همستر نبرد؛ از قوه قضائیه تا پلیس راهنمایی و رانندگی

شما یک عمر در بدن خود دارید همستر دعوا بازی نکن!

47232

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا