اخبار روز

همستر کمبت به طور رسمی در بازار سکه/جدول فهرست شد


به گزارش مانیبان، همستر Combat، بازی محبوب تلگرام این روزها، در حال حاضر بیش از 250 میلیون بازیکن در سراسر جهان دارد. کاربرانی که امیدوارند با انجام این بازی درآمد کسب کنند و اکنون مشتاقانه منتظر زمان airdrop و لیست توکن هستند. همستر دعواها در مبادله است. دیروز، بنیانگذاران ناشناس Hamster Kombat در یک مصاحبه ایمیلی اعلام کردند که اولین ایردراپ اواخر این ماه (حدود ساعت 11) خواهد بود. مرداد) و اکنون در حال برنامه ریزی برای ایردراپ دوم هستند.

بنیانگذاران همستر Combat اضافه کرد که بازی ادامه خواهد داشت و فصل دوم با ایردراپ دوم در دو سال آینده برگزار خواهد شد. همچنین به گفته آنها، در این بازی تلگرامی، اکانت هایی که از ربات استفاده می کنند یا در سیستم زیر مجموعه ها تقلب می کنند، مسدود خواهند شد. اما هیچ محدودیتی برای بازی در چندین دستگاه وجود ندارد.

اما چند ساعت پیش آن توکن را دیدیم همستر Combat به طور رسمی در CoinMarketCap فهرست شد. طبق بررسی ها، صفحه رسمی توکن. همستر ایجاد شده در CoinMarketCap. Coin Market Cap بزرگترین پلتفرم اطلاعات ارزهای دیجیتال در جهان است. در این پلتفرم خرید و فروش انجام نمی شود و تنها پس از عرضه توکن ها در صرافی ها شاهد قیمت آن ها خواهیم بود.

با توجه به آخرین اخبار منتشر شده و با نگاهی به نقشه راه این پروژه، متوجه می شویم که قیمت و درج توکن HMSTR$ تا قبل از پایان تیرماه در صرافی ها محقق می شود و پس از آن زمان شروع و پیاده سازی فرا می رسد. فاز بعدی پروژه


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا