به گزارش مانیبان به نقل از تجارت نیوز، این دیدار عصر امروز برگزار می شود. همستر مبارزات بالاخره به طور رسمی روی کیسه ها ظاهر شد. در حال حاضر قیمت هر هزار توکن. همستر حدود 12 دلار است. هر نشانه همستر قیمت آن تقریباً 0.8 سنت است. اول شخص همستر در ایران و جهان با 192 هزار توکن همستر او حدود 1600 دلار درآمد کسب کرده بود.

اما در آن زمینه، کاربران فضای مجازی صحبت کردند.

بهنام صمدی نوشت: پروژه ایردراپ همستر به عنوان بزرگترین کلاهبرداری و کلاهبرداری در تاریخ، ثابت شد که پنیر رایگان فقط در تله موش یافت می شود! و اینکه روس ها تمامیت خواه و غیرقابل اعتماد هستند.

کاربر دیگری نوشت: بازی همستر زمان بسیاری از افراد حدود 5 تا 6 ماه طول می کشید و به طور متوسط ​​10 تا 12 ژتون دلاری در کف دست هر فرد باقی می ماند که مبلغ دقیق و نهایی آن هنوز مشخص نیست. فقط فکر می کردم کاش همه ما می توانستیم بهترین کار را انجام دهیم همستر ما برای یادگیری مداوم مهارت های جدید وقت می گذاریم.

سروش نوشت: از اول معلوم بود. همستر متعلق به افراد بیکار و بی دانش :))) شما برای تمرکز روی چیزی که قبلاً کارایی خود را ثابت کرده است، وقت می گذارید.

کاربر دیگری به نام مهسا: حرف من این است که #همستر در حد یک طرفدار باید به جای اینکه منتظر موش یک ساله بمالیدش می گشتید تا پولدار شوید… همستر بازی نبود این یک بیماری روانی بود که مردم را پر از امید می کرد.

راکی به من خیانت کرد همستر درد دارد، من از تعویض ضربه ای می ترسم.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما