به گزارش مانیبان، از ساعات اولیه امروز یکشنبه بیست و چهارم تیر 1403 بازی همستر باز نمی شود و یک صفحه خالی نشان می دهد.

وب سایت رسمی همستر وی در واکنش به این اتفاق نوشت که ما در جریان مشکلات هستیم و در تلاش هستیم تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

ممنوعیت بسیار نادر است همستر این اتفاق می افتد و بیشتر مشکل موقتی است.

پیام همستر:

ما از مشکلات برنامه Hamster Kombat آگاه هستیم و در تلاش هستیم تا آنها را در اسرع وقت حل کنیم.

تا بدانیم چرا همستر به وجود نمی آید، باید به عوامل مختلفی اشاره کنیم. دانستن این عوامل به شما کمک می کند تا مشکل خود را حل کنید و به کسب سکه های بیشتر ادامه دهید.

1. مشکلات فنی همستر

یکی از دلایل همستر باز نمی شود، مربوط به مشکلات فنی است. این مشکلات عبارتند از:

خرابی: گاهی اوقات سرورها همستر آنها برای تعمیر یا ارتقا در دسترس نیستند. این در اکثر وب سایت ها رایج است. در این مواقع باید منتظر بمانید تا ربات دوباره فعال شود و در دسترس شما قرار گیرد. به علاوه، می‌توانید به‌روزرسانی‌های رسمی را دریافت کنید. همستر از طریق رسانه رسمی این بازی مطلع شوید.

مشکلات فنی (شکست های موقت): گاهی اوقات مشکلات فنی موقتی ایجاد می شود همستر خوب کار نمی کند در این موارد، دستگاه خود را خاموش و روشن کنید یا صبر کنید تا مشکل حل شود.

2. مشکلات اتصال به اینترنت

وی در پاسخ به این سوال که چرا همستر ظاهر نمی شود، همچنین می توانیم به مشکلات اتصال به اینترنت اشاره کنیم. این مشکلات شامل موارد زیر است:

اتصال به اینترنت ناپایدار: مشکل اتصال ممکن است به دلیل سرعت پایین اینترنت باشد. علاوه بر این، VPN و IP شما نیز در ایجاد این چالش نقش دارند. بنابراین، باید اتصال اینترنت خود را بررسی کنید. علاوه بر این، تغییر VPN و IP نیز می تواند این مشکل را برطرف کند.

قطع اینترنت: اگر اینترنت ندارید، نمی توانید هیچ یک از برنامه های مبتنی بر وب را دانلود کنید. در این موارد باید با ارائه دهنده خدمات اینترنتی خود تماس بگیرید و علت دقیق آن را جویا شوید.

3. مسائل مربوط به دستگاه

برخی از عوامل چرا همستر باز نمی شود. آنها به گوشی هوشمند شما مرتبط هستند. می توانیم این عوامل را به صورت زیر بیان کنیم:

برنامه قدیمی: اگر تلگرام شما آپدیت نشده باشد، ممکن است نتوانید برنامه های مبتنی بر این پیام رسان را اجرا کنید. برای رفع این مشکل، به آخرین نسخه تلگرام در گوگل پلی یا اپ استور بروید.

مشکلات ذخیره سازی دستگاه: اگر فضای ذخیره سازی دستگاه شما پر باشد، در دانلود اکثر نرم افزارها با مشکل مواجه خواهید شد. بنابراین، با حذف فایل‌های اضافی، فضای دستگاه خود را آزاد کنید.

سازگاری دستگاه – مطمئن شوید که سیستم شما سخت افزار لازم برای پشتیبانی را دارد همستر مبارزه انجام می دهد. برای خواندن مشخصات سخت افزاری خود، به بخش تنظیمات مراجعه کنید.

بخوانید درباره: ورق بازی همستر مبارزه: کارت های امروز همستر

4. مسائل مربوط به حساب

در اینجا این سوال مطرح می شود که چرا همستر به وجود نمی آید. ما از جنبه های مختلف پاسخ دادیم. با این حال، ممکن است مشکل از حساب شما باشد:

مشکلات ورود: اگر نمی توانید وارد تلگرام خود شوید، بررسی کنید که نام کاربری و رمز عبور شما صحیح باشد. اگر آنها را فراموش کرده اید، از گزینه تنظیم مجدد رمز عبور استفاده کنید.

ممنوعیت حساب: احتمالاً به دلیل نقض شرایط امنیتی همستر مبارزه، حساب شما مسدود شده است. در این صورت برای رفع مشکل با پشتیبانی این بازی تماس بگیرید.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما