اخبار روز

همستر مبارزه/قیمت هر سکه گنجانده شده است همستر هزینه کمبت چقدر بود؟


به گزارش مانیبان، نکته جالب اینجاست که طبق توییت مذکور قیمت هر توکن همستر مبارزات قبل از راه اندازی این صرافی به 0.6 دلار در بازار می رسد.

قیمت HMSTR در حال حاضر نزدیک به این محدوده در نوسان است. با این حال، فهرست کنید همستر مبارزه بازار پیش از انتشار Kokoin دوباره به 28 ژوئن موکول شد (8 تیر) به تعویق افتاد.

اکانت رسمی شبکه TON (TON) در X (توئیتر سابق) پیامی را منتشر کرده و تا آینده شوک بزرگی به طرفداران این بازی وارد کرده است. همستر کمبت هنوز مبهم و گیج کننده است.

زنگ هشدار برای کاربران همستر کمبت به صدا درآمد.

در حالی که کاربران بازی های تلگرام همستر Combat از مرز 150 میلیون عبور کرده و طرفداران این بازی منتظر لیست هستند همستر کمبت و فروش دارایی های آن، حساب رسمی شبکه TON (TON) در شبکه اجتماعی است همستر کمبت هنوز مبهم و گیج کننده است.

اکانت رسمی بلاک چین آن در این پیام آمده است: تعداد کاربران این بازی در تلگرام به ۱۵۰ میلیون نفر رسیده است، اما چند نفر از این کاربران به بلاک چین مهاجرت خواهند کرد؟

با توجه به لحن این پیام، بسیاری از کارشناسان معتقدند این خبر ممکن است زنگ خطری برای کاربران باشد. همستر مبارزه کنید، زیرا اگر تعداد مورد نظر کاربر وارد بلاک چین شما نشود، ممکن است این شبکه از لیست خارج شود. همستر این ارز از نبرد بر روی بلاک چین خود جلوگیری می کند و آینده این ارز در هاله ای از عدم اطمینان خواهد بود.

این مشکل در حالی است که رقبا همستر کمبت به عنوان صرافی، بله، سکه و دات کوین آنها تاکنون عملکرد خوبی داشته اند و بیش از هر زمان دیگری به فهرست شدن در صرافی های ارز دیجیتال نزدیک شده اند.

نوسانات HMSTR در بازار و قیمت قبل از راه اندازی ادامه دارد همستر قیمت این مسابقه در حال حاضر در صرافی 0.38 دلار است.

قیمت همستر Combat در بازار پیش از انتشار Gate.io به 0.4 دلار رسید.

نوسانات بازار قبل از انتشار بسیار زیاد است.

قیمت همستر Combat در بازار پیش از انتشار Gate.io به 0.4 دلار رسیده است. این سکه متعلق به یک بازی تلگرامی به همین نام است که حدود 160 میلیون کاربر دارد. البته دقیقا مشخص نشده است که چند درصد از این کاربران بازیکنان واقعی آن هستند.

قیمت همستر مبارزه در بازارهای قبل از راه اندازی صرافی های مختلف متفاوت است. توسعه دهندگان همستر Combat در تلاش است تا آن را در بازارهای پیش از انتشار صرافی های مختلف فهرست کند. به عنوان مثال، صرافی کوکوین بارها عرضه این سکه در بازار را قبل از عرضه به تعویق انداخت.

کوکوین حتی پس از یک بار فهرست کردن، سکه مذکور را از پلتفرم خود حذف کرد. این پلتفرم قرار بود توکن HMSTR را فردا، 25 ژوئن (5 تیر) در بازار پیش از عرضه قرار گرفت، اما برای 28 ژوئن (8 تیر) به تعویق افتاد.

در هر صورت، تا زمانی که قیمت همستر اگر کمبت در بازار نقدی مشخص نشده باشد و توکن آن در این بازار فهرست نشده باشد، نمی توان به نتیجه خاصی رسید. بازار پیش از مناقصه ریسک زیادی دارد و همین مشکل باعث می شود مکانیسم کشف قیمت آن چندان موثر نباشد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا