اخبار روز

هلیکوپتر مواد مخدر به زندان نرسید

مصطفی یوسفی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه چند نفر با دستور قضایی و اعزام دو نفر قصد دارند یک بسته مشکوک را با بالگرد به زندان مرکزی شیبان ببرند. با این اقدام تیم های باتجربه و کمین جلوگیری کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی (استان خوزستان) گفت: صبح امروز چهار نفر که قصد ورود مواد مخدر به زندان شیبان را داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش فارس، مصطفی یوسفی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی (استان خوزستان) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه چند نفر قصد دارند یک بسته مشکوک را به همراه بالگرد و قاضی به داخل مرکز شیبان وارد کنند. زندان و اعزام دو تیم مجرب و یک کمین توانست از این اقدام جلوگیری کند.

وی افزود: در این زمینه سه مرد و یک زن توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان باوی در حوالی زندان مرکزی حاوی مقادیری مواد مخدر (هروئین، تریاک، شیشه) و یک دستگاه تلفن همراه دستگیر و دستگیر شدند. ثبت شد.

وی گفت: متهمان پس از رفع اتهام و صدور قرار امنیتی مربوطه روانه زندان شدند. تحقیقات در مورد سایر ابعاد این موضوع ادامه دارد.»

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا