برج میلاد تهران به مناسبت هفته کودک ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است. ورود کودکان زیر 12 سال به مجموعه توریستی برج میلاد با همراهی بزرگسال رایگان است و سایر همراهان نیز از 50 درصد تخفیف بهره مند می شوند.

به مناسبت هفته کودک بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری برج میلاد تهران برای کودکان رایگان بود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، برج میلاد شامگاه سه شنبه اعلام کرد: به مناسبت هفته کودک، بازدید از طبقات گردشگری برج میلاد در روزهای 28 و 29 مهرماه برای کودکان تا 12 سال به مدت دو روز با همراهی یک نفر رایگان است. .

بر این اساس برای بازدید بیش از یک نفر دارای فرزند 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است و والدین به همراه فرزندان خود می توانند از ساعت 9 الی 23 به مجموعه گردشگری برج میلاد مراجعه کنند.

برج میلاد تهران یک برج مخابراتی با ارتفاع ۴۳۵ متر در شمال غرب تهران است. این برج بلندترین برج ایران، ششمین برج بلند مخابراتی جهان و بیست و چهارمین برج بلند جهان است.

این برج با زیربنای 13000 مترمربع از نظر مساحت قابل استفاده سازه برج در بین تمامی دکل های مخابراتی جهان رتبه اول را دارد.

برج میلاد به دلیل ارتفاع زیاد و ظاهر متفاوت تقریباً از همه جای تهران قابل مشاهده است. یکی این برج در کنار برج آزادی یکی از نمادهای پایتخت ایران است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما