اخبار ارز دیجیتال

هشدار کارشناسان درباره کاهش قیمت اتریوم!

قیمت اتریوم پس از افزایش ۱.۷۵ درصدی در آخر هفته گذشته، در حفظ شتاب صعودی خود ناموفق بود و پس از رسیدن به مقاومت ۳۵۱۸ دلار، به ۳۴۲۰ دلار بازگشت.

به گزارش رمز ارز نیوز، تأخیر در فهرست شدن صندوق‌های ETF اسپات اتریوم منجر به نگرانی معامله‌گران و در پی آن عملکرد ضعیف قیمت شده است. علاوه بر این، شانس بهبود قیمت بیت‌ کوین با توجه به شدوی بزرگ کندل آن بسیار کاهش پیدا کرده است و تحلیلگران در مورد سقوط بیشتر قیمت این ارز دیجیتال هشدار داده‌اند.

با گذشت زمان، شانس اتریوم برای شروع یک رالی گسترده، در حال کاهش و احتمال سقوط آن در حال افزایش است. آیا قیمت اتریوم به زودی مسیر خود به سمت هدف ۱۰ هزار دلار را آغاز خواهد کرد یا اصلاح قیمتی موجب تأخیر در این امر خواهد شد؟

همان‌طور که عنوان شد، قیمت اتریوم پس از مواجهه با مقاومت ۳۵۱۸ دلار، تا ۳۴۲۰ دلار کاهش یافت. این موضوع باعث شکست کاذب خط میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه و عدم خروج صعودی قیمت از مرحله انباشت شد.

در ادامه، قیمت مرحله دوم نوسان جانبی را آغاز کرد اما فروشندگان آن را به زیر این منطقه سوق دادند. عدم موفقیت قیمت در ورود دوباره به این سطح ممکن است موجب کاهش آن تا حمایت خط روند صعودی شود. در حال حاضر، قیمت اتریوم با ۱.۱۱ درصد کاهش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۴۴۴ دلار رسیده است.

از جمله نکات امیدوارکننده برای خریداران می‌توان به تشکیل تقاطع صعودی در اندیکاتور مکدی (MACD) و صعود خط میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه اشاره کرد.

با نزدیک‌تر شدن تاریخ تأیید صندوق‌های ETF اتریوم، انتظارات برای شروع رالی این ارز دیجیتال در حال افزایش است. با این حال، با توجه به اصلاح اخیر به نظر می‌رسد این موضوع با تأخیر بیشتری به وقوع خواهد پیوست.

همچنین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) جدول زمانی تأیید صندوق‌های ETF این ارز دیجیتال را به تأخیر انداخته است.

کارشناسان، تأیید این صندوق‌ها را کاتالیزوری برای شروع رالی قیمت می‌دانند. قیمت اتریوم در صورت صعود، با پشت سر گذاشتن سقف تاریخی فعلی در ۴۰۶۶ دلار، می‌تواند سقف تاریخی جدیدی را بالای ۵ هزار دلار ایجاد کند.

بر اساس سطوح فیبوناچی، سطح ۱.۲۷۲ در ۵۵۸۱ دلار یکی از اهداف احتمالی است که ۶۰ درصد بالاتر از قیمت فعلی محسوب می‌شود.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا