اخبار روز

هشدار پلیس فتا به متخلفان انتخاباتی

پلیس فتا بر اساس وظایف اعلام شده و مقرر، تمامی فعالیت ها را رصد و با متخلفان و مجرمان در جرائمی از قبیل خرابکاری، توهین، دروغ، شایعه پراکنی و اعمال در حوزه جرایم خاص انتخاباتی برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس فتا فرجا گفت: پلیس فتا تمامی رویدادهای مربوط به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را رصد کرده و در صورت احراز موارد مجرمانه با متخلفان و مجرمان برخورد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا شهرستان فرجا ضمن اشاره به اجرای طرح عملیاتی این پلیس در 34 کارگروه در سراسر کشور در خصوص موضوع انتخابات، گفت: پلیس فتا در راستای اجرای طرح های عملیاتی است. اجرای ماموریت های ذاتی و محوله رویدادهای مربوط به اجرای چهاردهمین دوره انتخابات. ریاست جمهوری فضای مجازی را در سراسر کشور در دستور کار خود قرار داده و اقدامات مربوطه در 34 کارگروه عملیاتی ویژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: پلیس فتا بر اساس شرح وظایف گزارش شده و تعیین شده تمامی فعالیت ها را رصد می کند و در صورت مشاهده جرایمی از قبیل تخریب، توهین، دروغ، شایعه پراکنی و هرگونه اقدام در حوزه ویژه با متخلفان و مجرمان برخورد خواهد کرد. جرایم انتخاباتی

رئیس پلیس فتای فراجا تصریح کرد: در روزهای منتهی به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پلیس فتای فراجا در راستای اجرای وظایف و مأموریت های محوله، تعامل و ارتباط تنگاتنگی با وزارت کشور و وزارت کشور دارد. دادستانی و سایر ذینفعان نهادها برای ارتقای امنیت در فضای مجازی.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی در سراسر کشور روز جمعه 17 تیر 1403 برگزار می شود. 6 نامزد از جمله امیرحسین قاضی زاده هاشمی، مسعود بیزیکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی حضور خواهند داشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا