اخبار روز

هشدار وزارت راه به متقاضیان مسکن داخلی/سرمایه گذاری پول


به گزارش مانیبان، حدود 3 سال از واریز پول متقاضیان نهضت ملی مسکن می گذرد و راه و شهرسازی تهران با ارسال پیامک به چندین متقاضی برای واریز وجوه طرح تازه شروع شده هشدار داده است.

اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران با ارسال پیامکی به شرح زیر به متقاضیان نهضت ملی مسکن نسبت به پایان اعتبارات پروژه آغاز شده هشدار داد.

متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن با توجه به شروع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، مقتضی است تا یازدهم تا سقف 230 میلیون تومان آورده شود. مرداد 1403 اقدام می کند.

عدم واریز وجه به موقع باعث توقف پروژه، افزایش قیمت و متضرر شدن متقاضیان می شود. بدیهی است با توجه به امتیاز یک میلیون تومبا در روز، در صورت تأخیر در پرداخت یک امتیاز در رتبه و رتبه متقاضی منظور می شود.

حدود 3 سال از ثبت نام متقاضیان پروژه می گذرد. نیمه خرداد اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران امسال برای متقاضیان نهضت ملی مسکن پیامک ارسال کرد. خرداد 1403 برای تکمیل پرداخت تا مبلغ 180 میلیون توکن مهلت داد.

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با توجه به آغاز عملیات اجرایی طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، واریز و یا تکمیل پروژه تا سقف 180 میلیون تومان در حداکثر تا تاریخ 1403/02/31 “بدیهی است تسریع در پرداخت موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر جناب عالی خواهد شد.”

اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران مهرماه سال گذشته برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در صورت عدم پرداخت 240 میلیون تومان از این طرح ملی پیامکی ارسال کرد. مهر وی هشدار داده بود: اخطار لغو طرح با واریز اظهارنامه: متقاضی محترم نهضت ملی مسکن جناب آقای/خانم؛ عدم پرداخت سهم باعث توقف پروژه شده است در صورت عدم واریز مبلغ 2,400,000 ریال در شماره حساب قبل از 20/07/1402 ساعت 00:00 از پروژه حذف و جایگزین برای شما انتخاب خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا