اخبار روز

هشدار سردار نقدی به نامزدهای انتخابات: از سربازی صحبت نکنید

به گزارش خبرگزاری مگتو، سردار محمدرضا نقدی یکشنبه 24 درگذشت بهمن ماه، در جشنواره سربازان جوان در کرج; وی با تبریک دهه فجر گفت: روزی روزگاری رهبر این مملکت شخصی بود که 83 قصر داشت. یکی قصرهای او 300 هکتار زمین و باغ را در بر می گرفت و از این شخص به رهبری رسیدیم که در خانه ای 100 متری فوت کرد و رهبری که اکنون در خانه اجاره ای زندگی می کند.

به گزارش ایسنا، نقدی ادامه داد: امروز به شرایطی رسیده‌ایم که با انتخاب کارشناسان آزادانه رهبر را انتخاب می‌کنیم، اما در این روز رهبر ما توسط انگلیس انتخاب شد. در آن روز اسامی نمایندگان مجلس توسط سفارت انگلیس به پادشاه دیکته می شد، اما امروز مردم آزادانه رئیس جمهور، نماینده مجلس و شورای شهر را انتخاب می کنند.

وی افزود: این آزادی، عزت و استقلال جای تبریک است و باید هر لحظه قدردان این نعمت باشیم.

وی ادامه داد: زمانی سربازان ما باید در خارج از مرزها می جنگیدند تا مردم مظلوم ویتنام را که علیه استکبار قیام کردند، بمباران می کردند و یا باید در خارج از مرزها مردم مظلوم ظفر را به قتل می رساندند، اما امروز مایه افتخار نیروهای مسلح است. این است که از مظلوم و مظلوم حمایت می کنند. در عراق و یمن در مقابل استکبار می ایستند و به جای خدمت به استکبار و خون دادن برای تحکیم حاکمیت ظالمان، از مظلوم دفاع می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: با وجود این شرایط باز هم ممکن است عده ای از وضعیت اقتصادی و مشکلات گله مند باشند. در این صورت باید شرایط را با امید به زندگی مقایسه کرد که میانگین تمام امکانات رفاهی اعم از غذا، پوشاک، آرامش روانی، سلامتی و … است. در سال 57 متوسط ​​امید به زندگی هر ایرانی کمتر از 57 سال بود، امروز به بالای 78 سال رسیده است، یعنی بعد از انقلاب هر سال تقریباً نیم سال به طول عمر مردم افزوده می شود. اینها آمار سازمان بهداشت جهانی و ارزیابی دشمنان کشورمان است.

نقدی تصریح کرد: مهمتر از همه ولایتی است که بر ما می درخشد و رهبری است که در درجه دوم قرار ندارد. ملتی که چنین رهبر و سربازی در چنین نظامی خدمت می کند، خوش شانس است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع نظامی، از ایرادات وارده به این مقوله انتقاد کرد و گفت: یکی از آفات دموکراسی و مردم سالاری این است که مردم برای جلب رضایت مردم و کسب رای و عوام فریبی حرف می زنند. برای جمع آوری فالوور.» . کسی که به جامعه اهمیت می دهد نباید چیزی بگوید که به مردم آسیب برساند، اما ممکن است آن را دوست داشته باشد. دوستی با ملت به معنای نداشتن نظامی نیست، زیرا اولاً در نظام اسلامی در خدمت دفاع از مردم است و ثانیاً ارتش دارای امتیازاتی از جمله ایجاد شخصیت و هویت ملی است. سربازی وحدت ملی ایجاد می کند و به انسان شهامت می دهد. یکی یکی دیگر از دستاوردهای ارتش رشد اجتماعی و گسترش دایره اجتماعی است.

وی در پایان گفت: پس اگر می خواهید رای جمع آوری کنید نباید از عوام فریبی در مورد سربازان استفاده کنید.

۲۱۹۲۱۵

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا