اخبار روز

فوری: گواهینامه این افراد ضبط می شود!

به نقل از شمانیوز، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران گفت: رانندگانی که نمره منفی 30 دارند از تردد در جاده ها خودداری کنند زیرا گواهینامه آن ها ضبط می شود.

سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: هوای گرم تابستان آغاز شده است و توصیه نمی شود از ساعت 11 تا 17 سفرهای خود را شروع کنید اما توصیه می شود در این مدت از شروع سفر خودداری کنید.

وی افزود: دمای هوا بالاست و هرچقدر هم که ماشین شما کولر دارد سعی کنید در این ساعات که اوج گرما است از سفر خودداری کنید.

سرهنگ شریفی گفت: اگر ماشین جوش بیاید و در کنار خانواده باشید از گرما رنج می برید زیرا در هیچ نقطه ای از راه نمی توانید توقف کنید و خانواده را بیرون نمی گذارید.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تصریح کرد: در طول سفر و قبل از آن از مصرف مواد غذایی مانند لبنیات که باعث خستگی و خواب آلودگی می شود خودداری کنید.

وی گفت: سعی کنید وزن بار را داخل خودرو پخش کنید زیرا این کار باعث تعادل بیشتر خودرو می شود و حتی ممکن است سعی کنید وسایل ایمنی مانند کپسول، جعبه کمک های اولیه و جعبه ابزار را جلوی خود قرار دهید. و کیف ها و چمدان ها باید عقب تر باشند تا دسترسی کامل به تجهیزات امنیتی داشته باشید.

توصیه می شود: رانندگان قبل از سفر نمرات منفی و غیرقانونی خود را بررسی کنند و با نمره منفی 30 در جاده ها تردد نکنند زیرا گواهینامه شما ضبط می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا