اخبار روز

هشدار به متقاضیان مسکن خانگی!


به گزارش مانیبان به نقل از تسنیم، پیامک اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران خطاب به متقاضیان نهضت ملی مسکن به شرح زیر است:

متقاضی محترم نهضت ملی مسکن (پیگیری دوم) با پیگیری پیامک قبلی و با توجه به شروع اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، با توجه به اینکه هنوز به اتمام نرسیده اید. درخواست، مقتضی است تا سقف 180 میلیون تومان تا تاریخ 31/03/1403 تکمیل شود.

عدم واریز وجه به موقع باعث توقف پروژه، افزایش قیمت و متضرر شدن متقاضیان می شود.

بدیهی است با توجه به امتیاز بر اساس یک میلیون تومان در روز، در صورت تاخیر در پرداخت، یک امتیاز در امتیاز و رتبه متقاضی لحاظ خواهد شد.

به گزارش تسنیم، اداره کل راهداری و شهرسازی استان تهران، العلایه اردیبهشت ماه نهضت ملی مسکن در این ماه با ارسال پیامکی با پیام زیر به متقاضیان تا سی و یکم هشدار داد. اردیبهشت ماه افزایش درآمد به 180 میلیون تومان;

«متقاضی محترم طرح نهضت ملی مسکن، با توجه به شروع اجرای طرح های نهضت ملی مسکن و تسریع در پیشرفت فیزیکی پروژه، واریز و یا تکمیل حداکثر تا سقف 180 میلیون تومان ضروری است. تا تاریخ 31/02/1403 بدیهی است تسریع در پرداخت موجب کسب امتیاز بیشتر و رتبه بالاتر جنابعالی خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا