اخبار روز

هشدار به دولت در مورد افزایش اتباع خارجی در کشور! / زاد و ولد عجیب افغان‌ها در ایران!

حمله به شاه چراغ و کشتن افراد بی گناه یکی از حوادث تلخ چند وقت اخیر در ایران بود که قلب مردم را به درد آورد. همین موضوع باعث شد تا حضور اتباع خارجی و کنترل این افراد نوعی معضل به حساب بیاید که دولت باید برای رفع آن تعبیری بیندیشد.
بر اساس آخرین آمار، 358 هزار خارجی در استان فارس زندگی می کنند که از این تعداد 121 هزار نفر پس از استقرار طالبان وارد استان شده اند. مقامات امنیتی باید توجه داشته باشند که حضور این تعداد اتباع خارجی تهدیدهای متعددی را به دنبال خواهد داشت. در چند ماه اخیر دو حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به وقوع پیوست که در اثر آن تعدادی از هموطنان به دست خارجی های خود فروخته کشته و زخمی شدند.

روزنامه جمهوری اسلامی ایران امروز در قسمت اطلاع رسانی خود نسبت به حضور تعداد زیادی اتباع خارجی در استان فارس هشدار داد.

بر اساس آخرین آمار، 358 هزار خارجی در استان فارس زندگی می کنند که از این تعداد 121 هزار نفر پس از استقرار طالبان وارد استان شده اند. مقامات امنیتی باید توجه داشته باشند که حضور این تعداد اتباع خارجی تهدیدهای متعددی را به دنبال خواهد داشت. در چند ماه اخیر دو حمله تروریستی در حرم شاهچراغ به وقوع پیوست که در اثر آن تعدادی از هموطنان به دست خارجی های خودخوانده کشته و زخمی شدند.

طبق آمار غیر رسمی در پاییز 1401 از 300 زایمان در بیمارستان شهر کوار در نزدیکی شیراز (حدود 40 کیلومتری) قرار دارد، تنها سه زایمان ایرانی انجام شده و بقیه توسط آفاقانه انجام شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا