اخبار روز

هشدار به تهرانی ها آلودگی هوا در 5 روز آینده

آسمان تهران فردا (30 مردادوزش باد صاف تا نیمه ابری نیمه افزایشی با حداقل دمای 25 و حداکثر 35 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (31) مرداد) صاف تا نیمه ابری، وزش باد در بعدازظهر با حداقل دمای 26 و حداکثر 36 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش آلودگی هوای تهران در پنج روز آینده خبر داد.

به گزارش ایسنا، همچنین در بعدازظهر و شب افزایش ابر در دامنه ها و ارتفاعات شمالی و همچنین در برخی موارد به ویژه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (9 اسفند) رگبار و رعد و برق در برخی موارد رخ می دهد. مرداد) مورد انتظار است و زهکشی زهکش ها و سیلابی موقت کانال ها در ارتفاعات بالادست دور از انتظار نیست.

بر اساس تحلیل الگوهای سینوپتیک و بررسی نقشه های پیش یابی آسمان استان تهران، پنج روز آینده صاف تا نیمه ابری، تا ساعاتی دیگر با گرد و غبار رقیق، افزایش برخی آلاینده ها به ویژه ذرات معلق ریزتر بالای 2.5 پیش بینی می شود. و ازن در ساعات بعدازظهر و شب گاهی سرعت باد افزایش می یابد و در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان وزش باد شدید، خیزش گرد و غبار با احتمال انتقال موقت گرد و غبار از مناطق همجوار در استان ها وجود دارد. بدتر شدن نسبی کیفیت هوا و بدتر شدن موقت دید قابل انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 39 درجه سانتیگراد گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شد.

آسمان تهران فردا (30 مردادوزش باد صاف تا نیمه ابری نیمه افزایشی با حداقل دمای 25 و حداکثر 35 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (31) مرداد) صاف تا نیمه ابری، وزش باد در بعدازظهر شدیدتر با حداقل دمای 26 و حداکثر 36 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا