اخبار روز

هشدار به بازیکنان همستر؛ پشت فرمان سکه جمع نکنید!


به گزارش مانیبان، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور درباره آمار علل تصادفات پایتخت گفت: 36 درصد تصادفات پایتخت در سال گذشته و 38 درصد تصادفات امسال به دلیل عدم توجه رانندگان به جلو بوده است. که عمدتا به دلیل استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی است.

وی به یادگیری این بازی اشاره کرد. همستر Combet همچنین اضافه کرد: متاسفانه اخیراً با گسترش این بازی یا به عبارتی ربات تلگرام، شاهد انجام آن در موقعیت های مختلف حتی در حین رانندگی هستیم. همستر و به جای توجه و تمرکز به ماشین و خیابان، تعداد سکه های خود را می سنجند که می تواند باعث تصادفات مجروح و حتی مرگبار زیادی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بازی همستر جدا از تاثیر بر تمرکز و توجه راننده، به دلیل استفاده مداوم از حرکات دست و چشم، طبیعتاً راننده را از رانندگی کامل باز می دارد.

موسوی پور گفت: متاسفانه حتی می بینیم که موتورسواران هم این بازی را انجام می دهند و این مشکل برای موتورسواران بسیار خطرناکتر است چرا که با کوچکترین بی احتیاطی موتور سیکلت به زمین برخورد می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست در حین رانندگی به جلو توجه کرده و از تلفن همراه خود برای هیچ منظوری استفاده نکنند.

وی افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از خیابان و ورود به خیابان با حواس خود از توجه به این بازی خودداری کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا