اخبار روز

هشدارهای جدی در مورد بازی همستر مبارزه کن؛ از دادگستری گرفته تا پلیس راهنمایی و رانندگی


به گزارش مانیبان، همستر Combat یک بازی در سبک Tap to Earn و ربات تلگرام می باشد. بازیکنان در همستر Kombat باید با ضربه زدن روی یک ارز درون بازی، توکن های بیشتری جمع آوری کند. این توکن ها ممکن است در آینده بین بازیکنان پخش شوند. همستر کمبت را توزیع کنید و آن را به پول تبدیل کنید.

محبوبیت این بازی در بین کاربران ایرانی بحث هایی را در مورد کلاهبرداری از این نوع به همراه داشته است. همستر مطلع.

مهر سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در خبری درباره این بازی نوشت. همستر وی گفت: هیچ کارشناس داخلی و خارجی به این بازی خوشبین نیست. البته اعلام شده است که ارزهای رمزنگاری شده را در پلتفرم بلاک چین افزایش خواهیم داد و در صرافی ها لیست خواهیم کرد. اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

و افزود: تفاوت در بازی. همستر بدی NatCoin این است که تنها 25 میلیون کاربر در این فعالیت و بازی شرکت کردند. اما اکنون تقریباً 120 میلیون نفر بازی می کنند. همستر هستند. این خودش یک چالش است. زیرا ارزهای دیجیتال زیادی وجود دارد. یعنی فروشندگان زیاد است و هر چیزی که فروشنده زیاد داشته باشد قطعا قیمتش پایین می آید.

پاشایی همچنین تاکید کرد: هنوز مشخص نیست چه کشوری پشت این قضیه است و چه کسانی در حال توسعه بازی هستند. همه اینها نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

هشدار دادگستری استان تهران

معاون قمار استان تهران همستر Combet می گوید: «مردم باید به این فکر کنند که آیا می توانند با هک کردن یک سیستم درآمد کسب کنند یا خیر.

ابوالفضل نیکوکار; معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران گفت: بر اساس این گزارش، بسیاری از کاربران و مردم در ایران از بازی های رایانه ای استفاده می کنند که بسیاری از آنها از روند و قوانین ثبت نام و انتخاب صرافی آگاهی لازم را ندارند. ، تشکیل کیف پول و نحوه انجام معاملات. و با این حال، آنها به دنبال به دست آوردن ارزهای دیجیتال به روشی غیر متعارف هستند.

تسنیم در خبری نوشت: معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران افزود: زمانی که فردی با اصول ارز دیجیتال آشنایی نداشته باشد و به دلیل عدم آگاهی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار متخلفان قرار دهد، ایجاد می کند. مبنای جرایم و کلاهبرداری و پس از از دست دادن سرمایه برای طرح شکایت به دستگاه قضایی مراجعه می کنند در حالی که باید قبل از وقوع خسارت و جرایم از آن جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: تولید، عرضه و قیمت ارزهای رمزنگاری شده تحت نظارت هیچ مرجع رسمی ملی و بین المللی نیست و به راحتی امکان از بین رفتن سرمایه و دولت جمهوری اسلامی ایران با مصوبه وجود دارد. ، ارزهای رمزپایه را مشمول حمایت و ضمانت دولت و سیستم بانکی نمی داند و استفاده از آن در مبادلات ملی مجاز نمی باشد.

نیکوکار افزود: برای اطلاع رسانی و پیشگیری از وقوع جرایم در سال گذشته 70 میلیون پیامک در 7 موضوع هشدار دهنده در حوزه ارزهای رمزنگاری شده از طریق یکی اپراتورهای تلفن همراه آن را برای جمعیت استان تهران ارسال کرده اند.

هشدار پلیس راهنمایی و رانندگی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص استفاده از ربات همستر رزمی»، در حین رانندگی هشدار داد.سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره آمار علل تصادفات در پایتخت گفت: 36 درصد تصادفات در پایتخت در سال گذشته و 38 درصد تصادفات امسال به دلیل عدم توجه رانندگان به جلو بوده است که علت اصلی آن استفاده از تلفن همراه در هنگام رانندگی است.

وی به یادگیری این بازی اشاره کرد. همستر Combet همچنین اضافه کرد: متاسفانه اخیرا با گسترش این بازی یا به عبارتی ربات تلگرام، شاهد انجام آن در موقعیت های مختلف حتی در حین رانندگی هستیم. همستر و به جای توجه و تمرکز به ماشین و خیابان، تعداد سکه های خود را می سنجند که می تواند باعث تصادفات مجروح و حتی مرگبار زیادی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: بازی همستر جدا از تاثیر بر تمرکز و توجه راننده، به دلیل استفاده مداوم از حرکات دست و چشم، طبیعتاً راننده را از رانندگی کامل باز می دارد.

موسوی پور گفت: متأسفانه حتی می بینیم که موتورسواران نیز این بازی را انجام می دهند و این مشکل برای موتورسواران بسیار خطرناکتر است زیرا با کوچکترین بی احتیاطی موتور سیکلت سقوط می کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از رانندگان خواست در حین رانندگی به جلو توجه کرده و از تلفن همراه خود برای هیچ منظوری استفاده نکنند.

وی افزود: عابران پیاده نیز هنگام عبور از خیابان و ورود به خیابان با حواس خود از توجه به این بازی خودداری کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا