اخبار روز

هشت نفر به اتهام خرید و فروش رای در شوش دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شوش با بیان اینکه دستگاه قضایی تمام توان خود را برای صیانت از آرای مردم به کار گرفته است، گفت: هشت نفر به اتهام خرید و فروش آرا در بازدید محل از شعب اخذ رای دستگیر شده در شوش دستگیر شدند.

مسلم کرم الهی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عزم قوه قضائیه برای صیانت و صیانت از آرای مردم جدی است و در این زمینه علاوه بر بازدیدهای گسترده در محل از شعب اخذ رای، گزارشات مردمی نیز ارائه می شود. به سرعت ویرایش شد.” “به

وی ادامه داد: در بازدید از محل و بازدید بی رویه از شعب اخذ رای در شهرستان شوش موفق به کشف تخلفات و دستگیری هشت نفر از این افراد شدند.

دادستان و انقلاب شوش تصریح کرد: انتظار می رود مسئولان قضایی با تخلفات و جرایم انتخاباتی به ویژه تجمعات و اختلافات و درگیری های خارج از حوزه های اخذ رای برخورد جدی کنند.

وی با تاکید بر اینکه قوه قضاییه در دفاع از اعتماد و آرای عمومی هیچ منعی ندارد، گفت: هرگونه دخالت افراد غیرمسئول در روند برگزاری انتخابات و آراء مجازات خواهد شد.

کرم الهی افزود: آرامش شهروندان خط قرمز دادسرا است و با هر فردی که در این زمینه به حاشیه رانده شود برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پنج هزار نفر از کارکنان، بازرسی، مراقبت و امنیتی مسئولیت برگزاری انتخابات در شهرستان های شوش و کرخه را بر عهده دارند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا