اخبار روز

هزینه دروغ و بداخلاقی در کشور ناچیز است و امنیت ملی با راهبرد سکوت و انکار آسیب می بیند نه اعتماد به رسانه.

رئیس حوزه هنری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نشست روابط عمومی جمهوری اسلامی ایران نسبت به افزایش بی اخلاقی در تبلیغات انتخاباتی در رسانه ها به ویژه در فضای مجازی در روزهای آینده هشدار داد.

اکبر نصراللهی گفت: بداخلاقی و دروغ پردازی در کشور در مسائل مختلف از جمله موضوع مهم انتخابات یا هزینه ای ندارد و یا هزینه آن بسیار ناچیز است و بازدارنده نیست و به همین دلیل است که با توجه به شرایط موجود هر فردی تحت تاثیر آن قرار می گیرد. ظهور پدیده.» ارتباط جمعی شخصی و خروج کنشگری از انحصار، می‌تواند بدون ترس از عواقب انتشار محتوای نادرست، آن را منتشر یا بازنشر کند.

نویسنده کتاب «مدیریت پوشش خبری بحران در رسانه های حرفه ای» با استفاده از مصادیق دروغ و شایعه در موضوعات مختلف راهبردی و امنیتی گفت: بی توجهی روابط عمومی و رسانه های داخلی در انتشار سریع و صحیح اخباری که مردم را تحت تأثیر قرار می دهد. در گذشته و حال یک پدیده است. معکوس شدن افکار عمومی و بی اعتمادی افزایش یافته و امنیت ملی و امنیت روحی و روانی مردم دچار بحران بزرگی شده است.

رئیس حوزه هنری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جنگ امروز برخلاف گذشته یک جنگ رسانه ای است، گفت: روابط عمومی، همه دارایی ها و بدهی های سازمان ها و وزارت کشور منبع و منبع است. نقش بسیار مهمی در شکل گیری و هدایت افکار عمومی و همچنین در اجرای استراتژی بازدارندگی رسانه ای دارند.

نصراللهی با قدردانی از تلاش ارتش و سپاه برای رفع تهدید نظامی از کشور، گفت: سپاه و ارتش توانستند با ساخت تجهیزات دفاعی، دشمنان را از تهاجم به ایران بازدارند و راهبرد بازدارندگی را در ایران پیاده کنند کشور علیرغم کمبود ظرفیت، حضور گسترده رسانه ای دارد، اما روابط عمومی و رسانه های رسمی با ارائه به موقع، دقیق، جامع و جذاب نیازهای آموزشی، خبری و سرگرمی مردم نتوانستند در برابر هجمه های ارتش رسانه ای غرب مقاومت کنند.

نویسنده راهنمای گزارش که به تبیین مطالبات و راهکارهای مورد نظر مقام معظم رهبری در حوزه رسانه می پردازد، گفت: گروه هدف راهبردهای جهاد در درجه اول تبیین، بازسازی انقلابی در حوزه فرهنگ و رسانه است. واقعیت‌های امیدوارکننده.» و بالاتر از همه روایت، روابط عمومی و رسانه می‌توانید برای رهایی کشور از محاصره تبلیغاتی از اقدامات حرفه‌ای استفاده کنید.

عضو شورای اطلاع رسانی دولت در بخشی دیگر از سخنان خود به تشریح مخاطرات و بحران های پیش روی کشور پرداخت و گفت: همه سازمان ها و وزارتخانه ها در معرض بحران ها و مخاطرات هستند و ارتش نیز از این مشکلات مستثنی نیست. گفت: به منظور جلوگیری از تبدیل شدن خطرات به بحران. و تبدیل بحران به فرصت نیازمند روابط عمومی حرفه ای و بیشترین استفاده ممکن و صحیح از رسانه است.

وی تاکید کرد: نیازهای روابط عمومی سازمان ها محدود به زمان های عادی نیست، بلکه در مواقع خطر و بحران، خدمات رسانه ای ضرورت بیشتری پیدا می کند و روابط عمومی ها از بحران برای جذب مخاطب، اعتمادسازی و تاثیرگذاری بر مخاطبان هدف بهره می برند.

نویسنده کتاب مدیریت پوشش خبری بحران در رسانه های حرفه ای به تشریح نقش دوگانه روابط عمومی در ایجاد امید و امید زدایی، رفع شبهات و شبهات، بحران زدایی و ایجاد بحران و ایجاد یک بحران، اعتماد سازی، تقویت. اعتماد و بی اعتمادی می گوید که روابط عمومی می تواند به کار رسانه ها کمک کند یا مانع از آن شود، اما همچنین می تواند درک و دسترسی مردم به اخبار مورد نیاز را سرعت بخشد یا مشکلاتی ایجاد کند.

رئیس حوزه هنری و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی افزود: روابط عمومی و رسانه ها به دلیل اینکه کار خود را به درستی و به موقع و در راستای تغییرات در ترکیب رسانه ها و رسانه ها انجام نمی دهند در بحران هستند. عقب نشینی کنشگری انحصار ترکیه گفت: جنگ امروز فقط یک جنگ نظامی نیست، بلکه ماهیت، ابزار، عرصه، بازیگران و سربازان و همچنین زمان جنگ تغییر کرده و بیشتر بر محیط رسانه ای متمرکز شده است. در این موقعیت. این نیست که فقط روابط عمومی تصمیم می گیرد چه خبری را منتشر کند یا چه رویدادی را منتشر نکند، بلکه باید به این فکر کند که چگونه استراتژی خود را منتشر کند و از انکار و سکوت به واقع گرایی، کنشگری فعال، تغییر روایت اول و برتر حرکت کند.

وی گفت: بسیاری از مشکلات عدم اطلاع رسانی یا تاخیر و ناقص اخبار حوزه های امنیتی و نظامی ناشی از نظریه تزریقی حاکمیت علیرغم بطلان آن و نیز سوءتفاهم فرماندهان از ساختار و قدرت است. شبکه های اجتماعی و مدل تولید و توزیع خبر.

نویسنده کتاب «مدیریت پوشش خبری بحران در رسانه‌های حرفه‌ای» توضیح داد: در سال‌های اخیر امنیت ملی و سلامت روان مردم همواره با راهبرد سکوت و منکر آسیب دیده است، نه اعتماد به رسانه‌های مسئول و بخشش. حوزه روابط عمومی.

نصراللهی در خصوص اهداف و راهبردهای روابط عمومی گفت: مدیریت بحران، بازدارندگی، مقابله با جریان تحریف، مقابله با جنگ شناختی، خروج از حصر تبلیغاتی و پیروزی در جنگ شناختی از اهداف مهم روابط عمومی، رسانه و روابط عمومی است. برای دستیابی به این اهداف باید راهبرد حضور در فضای رسانه ای به ویژه فضای مجازی و تشکیل وحدت رسانه ای و مجازی را اتخاذ و اجرا کنند.

رئیس دانشکده هنر و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: با توجه به تغییر شکل‌گیری رسانه‌ها و ماهیت و میدان و همچنین ابزارها، راهبردها و تاکتیک‌های جنگ، حضور یگان‌های رزمی کافی نیست و علاوه بر این، ایجاد پیوند رسانه و وحدت مجازی یک ضرورت انکارناپذیر است.

نصراللهی با اشاره به مصادیق فرصت سوزی در روابط عمومی و همچنین اظهارات کذب برخی فرماندهان و یا دخالت آنها در مسائل غیر مرتبط با حوزه تخصصی، خاطرنشان کرد: امروز جنگ یک جنگ رسانه ای است و رسانه ها از پهپاد و موشک قوی ترند. . هر فرد یا سازمانی که رسانه داشته باشد و بتواند خوب و به موقع صحبت کند برنده است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد کل ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ حاتمی مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش حضور داشتند. فرمانده کل ارتش، سردار سرتیپ رمضان شریف، سخنگوی و مسئول روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم سید حسن ابوترابی، معاون روابط عمومی و رسانه ای ارتش، خانواده های بازداشت شده را در جریان قرار دادند. از شهدا، جانبازان و معاونان سابق فرهنگی و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تجلیل شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا