اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

هر پنج کشته تصادف جاده جیرفت، کارگر معدن مس سرگز بودند /سه تن از جانباختگان برادر بودند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت با اشاره به اینکه سه نفر از کشته شدگان برادر بودند اظهار داشت: هر ۲ مصدوم این حادثه به اتاق عمل منتقل شدند و حال یکی از مصدومان وخیم است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمان از برخورد ۲ خودرو پراید و پژو ۴۰۵ در جاده جیرفت به اسفندقه خبر داد و گفت: در این حادثه پنج نفر جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد صابری روز پنجشنبه ۲۵ مرداد افزود: برخورد ۲ خودرو پراید و پژو ۴۰۵ در جاده جیرفت به اسفندقه ساعت ۶:۳۴ دقیقه صبح امروز به اورژانس گزارش شد.

او اظهار داشت: عوامل اورژانس بلافاصله بعد از اطلاع از رخداد این حادثه، یک کد آمبولانس و همچنین اورژانس هوایی را به منطقه اعزام کردند.

هر پنج کشته کارگر معدن مس سرگز بودند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت گفت: در حادثه صبح امروز (پنجشنبه) که در جاده اسفندقه رخ داد، پنج نفر از کارگران معدن مس که راهی محل کار بودند در دم فوت کردند. 

دکتر جواد افشارمنش در گفت و گو با  ایرنا افزود: ٢ مصدوم این حادثه نیز توسط بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از کشته شدگان برادر بودند اظهار داشت: هر ۲ مصدوم این حادثه به اتاق عمل منتقل شدند و حال یکی از مصدومان وخیم است.

معدن و کارخانه مس سرگز با سرمایه گذاری شرکت صنایع مس جیرفت در منطقه اسفندقه شهرستان جیرفت واقع شده است.

این حادثه باز موضوع مهم نبود سرویس مناسب یا نبود سرویس جابجایی کارگران را پیش می کشد.

شهرستان جیرفت در ۲۳۸ کیلومتری جنوب و اسفندقه در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غرب مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا