اخبار روز

هر آنچه که باید درباره وام ۱۰۰ میلیون تومانی «کالای نو» بدانید

وام | بانک تجارت برای افزایش قدرت خرید مشتریان و حمایت از کالاهای باکیفیت داخلی، طرح تسهیلات کالای نوین را ارائه کرده است. بر اساس این طرح اعتباری، مشتریان این امکان را دارند که سقف اعتبار تعیین شده را برای خرید کالاها و محصولات مورد نیاز خود در شعب این قرارداد بانکی صرف کنند.

این وام بسته به دسته بندی در سه مبلغ 20 میلیون، 50 میلیون و 100 میلیون تومان ارائه شد و افرادی که هنوز آن را دریافت نکرده اند قابل استفاده است. برای استفاده از این تسهیلات، افراد باید یکی جهت افتتاح سپرده های قرض الحسنه از شعب این مجموعه.

هر فردی که می خواهد این وام را دریافت کند باید دارای رتبه اعتباری A یا B و همچنین چک دیجیتال و سفته الکترونیکی باشد. پس از دریافت این وام و خرید کالا و محصولات مورد نیاز، بازپرداخت سرمایه و سود آن در مدت 24 ماه امکان پذیر است.

مجموعه های گلدیران، پاکشوما، مادیران، بلانتون، کویرموتور، ایران دوچرخ، یوروپلاس و دیپوینت طرف قرارداد بانک تجارت هستند و خرید محصولات این مجموعه ها از طریق نهادهای مذکور امکان پذیر است.

نکاتی که باید قبل از گرفتن امکانات کالانو بدانید؟

توجه داشته باشید که درخواست این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانک تجارت ندارد و می توانید از طریق درخواست بودجه برای دریافت این وام اقدام کنید. اپلیکیشن بودجه را می توانید از پورتال های بازار و مایکت دانلود کنید. مشتریان دارای رتبه اعتباری A و B می توانند تمام مراحل دریافت این وام را به صورت آنلاین طی کنند. مردم باید بدانند که فقط در یک ماه می توانند از این مبلغ وام استفاده کنند.

در عین حال، این گزینه برای کسانی که رتبه اعتباری 30 دارند در دسترس است دی تعلق ندارد.

نحوه ثبت وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانکی دی + مبلغ اقساط

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که طرح های تسهیلاتی متنوعی برای ایفای مسئولیت های اجتماعی خود و کمک به رفع کمبود نقدینگی مشتریان خود دارد. “باران” یکی یکی از طرح های وام این گروه است که به مشتریانی که سپرده اعتباری خوبی دارند داده می شود. سقف وام مذکور 300 میلیون تومان است.

به گزارش کماپرس، از دسته افرادی که مشتری بانک هستند نقل می کنند دی و حاضرند 300 میلیون تومان وام دریافت کنند، باید بتوانند علاوه بر سپرده قرض الحسنه حداقل 10 میلیون تومان روی آن داشته باشند و برای مدت معینی حساب باز کنند. این وام یک وام خوب است که گیرندگان آن فقط کارمزد چهار درصد را پرداخت می کنند. افرادی که مایل به استفاده از این خدمات هستند باید ضمانت نامه رسمی داشته باشند و بتوانند اقساط را در مدت حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه پرداخت کنند.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود ثابت و مدت بازپرداخت، مبلغ اقساط ماهانه 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. سود کل این تسهیلات قرض الحسنه 36 میلیون تومان و مبلغ کل تسهیلات و سود آن 336 میلیون و 300 هزار تومان خواهد بود.

بانک دی وقتی کارتان را شروع کردید چه اهدافی داشتید؟

بانک دی یکی این بانک یکی از بانک های خصوصی کشور است که با هدف مشارکت گسترده و همه جانبه ملی و مردمی در کلیه فعالیت های سازنده، مثمر ثمر و موجه اقتصادی و مالی به ویژه در حوزه های پولی، مالی و مالی فعالیت خود را آغاز کرده است. حوزه های بانکی

این بانک برای دستیابی به هدف خود خدماتی از قبیل تسهیلات ارزی، سپرده ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی، سپرده ها و خدمات ریالی، بانکداری نوین، دستگاه های خودپرداز و غیره ارائه می کند.

وام 300 میلیون تومانی از بانک سپه

نیمکت سپه یکی یکی از بانک های دولتی کشور است که در قالب طرح «نگین پویا» برای حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی ارائه کرده است. این وام با نرخ سود متغیر پنج تا ۲۳ درصد به مشتریان پرداخت می شود.

بر اساس این ماده، تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می شود، نیازمند سپرده گذاری است. متقاضیان برای دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود داشته باشند. برای واجد شرایط بودن وام نیز لازم است که این مقدار پول بین سه تا دوازده ماه در حساب باقی بماند و گردش مناسبی داشته باشد. برای دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و وام کار مورد تایید بانک دارید. مدت پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه متغیر است.

با احتساب مبلغ وام، نرخ سود 23 درصد و مدت بازپرداخت 60 ماهه، مبلغ هر قسط 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان است. سود کل تسهیلات 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان است. جمع وام و سود این تسهیلات 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان است.

معرفی انواع طرح های تسهیلات بانک سپه

بانک سپه در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود و حمایت های مناسب و مفید از مشتریان خود و همچنین بهبود وضعیت اقتصاد و شرایط کشور، طرح های تسهیلاتی متنوع با مزایای متنوع ارائه می کند. طراحی پویا سنگ های قیمتی یکی یکی از آنهاست. علاوه بر این طرح تسهیلات، طرح های دیگری مانند نگین امید، بهین کارت، میثاق 2 و نگین امید نیز وجود دارد و امکاناتی نیز به این شکل ارائه می کند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا