اخبار روز

هریس: «ترامپ» لو رفت – بازتاب آنلاین

به گزارش بازتاب آنلاین، کامالا هریس، نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری 5 نوامبر سال جاری آمریکا از موافقت با مناظره با دونالد ترامپ در 4 سپتامبر خودداری کرد.

این پیام توسط کمپین کامالا هریس منتشر شده است.

چیزی را گزارش کنید مهر به گزارش خبرگزاری ریانوستی، کمپین کامالا هریس در بیانیه ای چالش دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و نامزد جمهوری خواهان برای مناظره در تلویزیون فاکس نیوز در چهارم سپتامبر را رد کرد و از او خواست به آنچه قبلاً آمده احترام بگذارد. ترتیبات برای بحث در 10 سپتامبر

کمپین کامالا هریس در بیانیه ای اعلام کرد: “او (ترامپ) باید بازی را متوقف کند و در مناظره ای که قبلاً به آن متعهد شده بود در 10 سپتامبر ظاهر شود .

کمپین هریس اعلام کرد که ترامپ به دلیل ترس رسانه ای، چهارم سپتامبر را تعیین کرد.

ترامپ و هریس مدتی است که نمی توانند در مورد تاریخ و کانال تلویزیونی مناظره به توافق برسند.

دور دوم مناظره ها در ابتدا قرار بود در 10 سپتامبر در شبکه ABC News برگزار شود، اما در ابتدا به عنوان دوئل دوم بین ترامپ و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، پس از اولین مناظره برنامه ریزی شده بود. بایدن از کارزار انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری کرد. ترامپ نیز از این موضوع استفاده کرد و گفت که توافقات قبلی (10 سپتامبر) دیگر اجرایی نیست و ABC News را به تبانی با دموکرات ها و انتشار اخبار جعلی متهم کرد.

از سوی دیگر، ترامپ پیش از این اعلام کرده بود که در تاریخ 4 سپتامبر (14 سپتامبر) آماده خواهد بود. شهریور) برای حضور در مناظره در فاکس نیوز (رسانه های وابسته به جمهوری خواهان).

در همین حال، ABC News توضیح داد که اگر نامزدی در روز مناظره حاضر نشود اما نامزد دیگری حاضر شود، کل زمان مناظره به آنها اختصاص داده می شود.

310310

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا