هرج و مرج در ورزشگاه نروژ؛ باران ساندویچ و آتش بازی به جای توپ فوتبال! (+عکس)

یک مسابقه فوتبال در لیگ نروژ به صحنه ای عجیب و تاسف بار تبدیل شد. هواداران معترض به VAR بازی را در نیمه راه با پرتاب ساندویچ، آتش بازی و توپ های تنیس به داخل زمین متوقف کردند. این اتفاق در جریان بازی روزنبرگ و لیلستروم رخ داد و نشان می دهد که برخی تماشاگران چقدر از سیستم کمک داور ویدئویی ناراضی هستند.

یک مسابقه فوتبال در نروژ به دلیل اعتراض شدید تماشاگران لغو شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از سان; برای برخی از هواداران، اشتباهات داوری یا اشتباهات داوری در برابر تیم مورد علاقه خود دشوار است، برای برخی دیگر آنقدر غیرقابل قبول است که به دلیل آن بازی را متوقف می کنند.

این اتفاق دیروز (شنبه) در جریان یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته اول نروژ رخ داد که هواداران معترض به تصمیم VAR اعتراض خود را با پرتاب هر چیزی که در توان داشتند به داخل زمین اعلام کردند. در این بازی که بین دو تیم روزنبرگ و لیلستروم برگزار شد، هواداران هر دو تیم تمام تلاش خود را کردند تا پس از 30 دقیقه بازی را متوقف کنند.

آنها در این مدت چهار بار با فریادها و شعارهای خود به تصمیمات داور اعتراض کرده بودند اما چون دیدند حرف هایشان راه به جایی نمی برد دست به اقدامی متفاوت زدند و شروع به پرتاب اشیا مختلف از جمله ساندویچ های نیمه خورده کردند. بازیکنان به رختکن رفتند و مدیریت ورزشگاه بلافاصله این ساندویچ ها را از روی چمن برداشت تا بازی را ادامه دهند، اما تنها دو دقیقه بعد امواج بعدی پرتاب اشیا به زمین شروع شد، این بار رگبار مواد محترقه و آتش بازی بارید. داور هم چاره ای نداشت جز اینکه بازیکنان را به رختکن برگرداند و این بار حکم نیمه کاره برای ترک بازی صادر شد. آنها همچنین بنری را به نمایش گذاشتند که روی آن نوشته شده بود: “ما هرگز تسلیم نمی شویم.”

هرج و مرج در ورزشگاه نروژ؛  باران ساندویچ و آتش بازی به جای توپ فوتبال!  (+عکس)

حالا مشخص نیست برای باشگاه های روزنبرگ و لیلستروم پنالتی در نظر گرفته می شود یا خیر، اما بسته به رسمی بودن بازی، هر یک از این دو تیم حتی ممکن است توسط فیفا جریمه شوند. نکته جالب واکنش لیلستروم سرمربی تیم میهمان به این اتفاق بود که حق را به هواداران ثابت کرد. وی گفت: این داستان پیشینه تاریخی دارد. “اگر صدای شما شنیده نمی شود، باید به هرج و مرج متوسل شوید.”

هرج و مرج در ورزشگاه نروژ؛  باران ساندویچ و آتش بازی به جای توپ فوتبال!  (+عکس)

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما