اخبار روز

هدیه دولت به مناسبت روز پدر برای مشمولان یارانه


به گزارش مانی بان به نقل از اقتصاد آنلاین، وام های یارانه ای از جمله وام هایی است که بانک ها به افراد واجد شرایط دریافت یارانه پرداخت می کنند. لذا کلیه مشمولان یارانه می توانند با کارت تخفیف نسبت به ثبت نام اینترنتی وام اقدام نمایند. وام یارانه ای نیاز به وثیقه ندارد و می توانید این وام را با یارانه نقدی سرپرست خانوار دریافت کنید. این وام ها به تایید بانک مرکزی رسیده است. انواع مختلفی از وام های یارانه ای ثبت نام آنلاین وجود دارد که از جمله آنها می توان به وام 5 میلیونی اشاره کرد. وام یارانه ای وام قرض الحسنه 200 میلیون وام یارانه ای 10 میلیونی و … که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

وام یارانه ای انواع مختلفی دارد که در ادامه با انواع وام با کارت یارانه ای آشنا می شوید:

انواع وام با کارت جایزه:

وام 5 میلیونی

10 میلیون وام

دارماینر

2 میلیون وام

200 میلیون وام

وام یارانه ای اربعین

ثبت نام وام 5 میلیونی با کارت یارانه

ثبت وام با کارت یارانه

به طور معمول، وام هایی که تحت عنوان وام های یارانه ای بازپرداخت شده اند، نیازی به قرارداد با بانک نداشتند. کافی بود متقاضیان کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به شماره 6369 وزارت رفاه ارسال می کردند و پس از ارسال کد ملی به شماره مذکور پیامکی با عنوان “عملیات با موفقیت انجام شد” دریافت کردند. .

بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند برای مشتریان خود وام یارانه ای در نظر بگیرند. هر کدام از بانک ها با توجه به شرایط و امکاناتی که دارند برای مشتریان خود و کسانی که حساب بانکی دارند وام یارانه ای ارائه می کنند. بنابراین برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت یارانه به بانک خود مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نحوه ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به این صورت است که به سامانه بانک مورد نظر یا سایت refahi.ir (http://refahi.ir/) مراجعه کنید و در آنجا باید اطلاعات لازم برای ثبت نام وام را وارد کنید. در صف با کارت یارانه بگیرید.

هدیه رئیس جمهور برای روز پدر؟

در حال حاضر وام جدیدی برای پرداخت به مشمولان یارانه در نظر گرفته نشده است، در زمان های قبلی واریز وام یارانه شرایط به گونه ای بود که اقساط وام یارانه از مبلغ یارانه متقاضیان اخذ می شد و نیازی به انعقاد قرارداد وام نبود. با سیستم بانکی نبود. وام های یارانه ای پرداختی به مشمولان به افراد با نرخ 12 درصد پرداخت می شد که دولت 8 درصد آن را به بانک پرداخت کرد. از آنجایی که در حال حاضر دولت در نظر نگرفته است که وامی تحت عنوان وام یارانه ای به حساب مشمولان یارانه ای واریز شود، از شرایط دریافت وام یارانه ای اطلاعی در دست نیست. به محض اعلام دولت مبنی بر پرداخت وام یارانه ای به مشمولان، اطلاعات آن در همین سایت منتشر خواهد شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا