اخبار روز

هدفون، مانیتور ضربان قلب و دماسنج

در نمایشگاه CES 2024 هدفون های زیادی وجود دارد، اما سنهایزر امروز دو مدل جدید را در لاس وگاس معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، این شرکت ضمن معرفی اولین مجموعه از هدفون های Momentum Sport، خط تولید پرچمدار Momentum خود را با مدل پریمیوم جدیدی به نام Momentum True Wireless 4 به روز کرده است.

به گفته Engjet، هر دو مدل اواخر امسال وارد بازار خواهند شد و حداقل 300 دلار قیمت خواهند داشت.

Sennheiser می گوید که بیش از سه سال را صرف توسعه Momentum Sport برای دستیابی به ترکیبی از فناوری تناسب اندام و صدای با کیفیت بالا کرده است.

این هدفون ها یک سنسور ضربان قلب و یک سنسور دمای بدن را با هم ترکیب می کنند که می تواند وضعیت بدن ورزشکار را به برنامه های تناسب اندام و نظارت بر سلامت مانند Apple Health ارسال کند.

Sennheiser می گوید که هدفون های Momentum Sport اولین باری است که محصولی می تواند از تجزیه و تحلیل داده های جریانی برای تجزیه و تحلیل فوری استفاده کند. علاوه بر این، این ایرباد با ساعت Polar Vantage V3 کار می‌کند و صدای آموزش Smart Coach را می‌توان از طریق اپلیکیشن این شرکت به هدفون ارسال کرد.

این شرکت یک نمایش زنده از هدفون Momentum Sport در CES با استفاده از ساعت Vantage V3 و اپلیکیشن Polar انجام داد که در آن شخصی سوار دوچرخه ثابتی شد و اطلاعات بلادرنگ به برنامه ارسال شد.

Sennheiser می گوید که یک مبدل 10 میلی متری کاملاً جدید برای Momentum Sport توسعه داده است که برای ارائه صدای زنده و ضربان همه جانبه ای طراحی شده است که بیشتر افراد برای تمرینات خود می خواهند.

این هدفون جدید همچنین دارای یک کانال تسکین صدا است که اثر احتقان یا احساس مسدود شدن و تحت فشار بودن گوش های کاربر را از بین می برد.

علاوه بر این، Sennheiser می‌گوید این طراحی برای کاهش تنفس، پا و سایر صداهای بدن که می‌تواند مخرب باشد طراحی شده است.

باید گفت که هدفون های Momentum Sport دارای طراحی نیمه باز است که اجازه می دهد تا مقداری صدای محیط به طور طبیعی وارد شود. همچنین قابلیت حذف نویز فعال (ANC) در زمانی که نیاز به تمرکز دارید و حالت ضد باد برای مقابله با باد و نسیم زمانی که در خارج از منزل هستید وجود دارد.

این هدفون همچنین دارای استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر رطوبت و گرد و غبار است، در حالی که دارای ساختار ضد ضربه و گیره های ضد گرفتگی برای جلوگیری از تجمع جرم گوش است.

قاب شارژ آن نیز دارای استاندارد IP54 است و شارژ بی سیم را ارائه می دهد.

سنهایزر وعده عمر باتری تا 6 ساعت را برای مدل Momentum Sport داده است، اما مشخص نمی کند که آیا این رقم شامل ANC می شود یا خیر.

کیس شارژ در حالت شارژ کامل، هدفون ها را تا سه بار در مدت 10 دقیقه شارژ می کند.

علاوه بر این، این هدفون با برنامه Smart Control Sennheiser برای تغییر مشخصات صدا و تنظیمات مختلف کار می کند و با مجموعه ای از سری ها و توالی ها برای قرارگیری مناسب در گوش کاربر عرضه می شود.

هدفون های Momentum Sport در تاریخ 9 آوریل با قیمت 330 دلار در رنگ های مشکی، سبز و گرافیت در دسترس خواهند بود.

هدفون Momentum True Wireless 4 نیز جانشین هدفون Momentum 3 این شرکت است که در سال 2022 عرضه شد. Sennheiser می گوید که بیش از 12 ارتقاء به این مدل اضافه کرده است، از جمله پشتیبانی از بلوتوث 5.4.

به گفته این شرکت، تجهیز این مدل به شش میکروفون کیفیت تماس و عملکرد ANC را بهبود می بخشد، در حالی که یک حالت تطبیقی ​​میزان صدای ورودی داخلی را در هر دو حالت پخش موسیقی و محتوا نظارت می کند.

شخصی‌سازی صدا، مناطق صدا و عملکردهای بررسی صدا نیز از طریق برنامه Smart Control در دسترس هستند.

Sennheiser می گوید طراحی داخلی برای محافظت بهتر از جرم گوش به روز شده است.

این شرکت در مورد کیفیت صدا وعده های هیجان انگیزی داده است. با توجه به اینکه Sennheiser چندین سال است که به طور مداوم تعدادی از بهترین هدفون های بی سیم را ارائه کرده است، ما دلایل زیادی برای باور این ادعاها داریم.

کیس شارژ این ایرپادها می تواند ایرپادها را سه بار به صورت بی سیم به طور کامل شارژ کند و هر بار ایرپادها تا هفت ساعت و نیم کار می کنند (ANC مشخص نشده است). علاوه بر این، Sennheiser توضیح می‌دهد که عملکرد باتری در طول زمان با حالت محافظت از باتری که چرخه‌های شارژ را بهینه می‌کند، بهبود یافته است.

Momentum True Wireless Earbuds 4 در 15 فوریه در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای متالیک و گرافیت با قیمت 300 دلار (50 دلار بیشتر از قیمت اولیه مدل قبلی) برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود و ارسال آن از اول مارس آغاز خواهد شد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا