هایما اس7 پرو به زودی به بازار می آید

گروه صنعتی ایران خودرو برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و کسب سهم مناسب در بازار SUV، به زودی خودروی هایما S7 پرو را با موتور و گیربکس جدید معرفی می کند.

با توجه به عرضه موفق هایما S7 پلاس به بازار خودرو کشور، با تولید و عرضه نسخه S7 Pro، این خودرو جایگزین محصول فعلی خواهد شد.
تا پایان امسال بیش از پنج هزار دستگاه هایما اس 7 پرو در خودرو خراسان ایران تولید می شود که با توجه به تقاضای بازار این تعداد افزایش خواهد یافت.

کاهش مصرف سوخت، افزایش قدرت و گشتاور محصول با استفاده از موتور جدید، ارتقای سطح تجهیزات و افزایش رقابت پذیری در بازار از مهمترین اهداف تولید هایما S7 پرو می باشد. گیربکس خودرو نیز متناسب با افزایش گشتاور موتور جدید با استفاده از فناوری 6AT که مناسب شرایط جاده ای و محیطی ایران است، تغییر یافته است. همچنین کالیبراسیون موتور و گیربکس با هدف افزایش دوام قوای محرکه با توجه به شرایط آب و هوایی و کیفیت بنزین ایرانی اعمال شده است تا این خودرو بدون خطر استهلاک بتواند با بهترین عملکرد در تمام نقاط ایران تردد کند. از نیروهای محرک

بر اساس این گزارش، گارانتی پیشرانه جدید به معنای اعطای ضمانت نامه پنج ساله یا 100 هزار کیلومتری پیشرانه این خودرو بوده است.

افزایش حدود 25 درصدی گشتاور با استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و جایگزینی موتور 1.8 لیتری توربوشارژ فعلی با نسل جدید نسخه 1.5 لیتری توربوشارژ با فناوری تزریق مستقیم سوخت (GDI) که علی رغم افزایش در قدرت و گشتاور نیز مصرف سوخت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این یکی از مزایای این محصول است. سایر تغییرات شامل اضافه شدن راهنمای تعویض دنده (GSI)، جایگزینی صندلی برقی (چهار چرخ) سرنشین جلو با نسخه دستی در مدل فعلی و ترمز دستی برقی به جای ترمز دستی است. در ادامه با توجه به گشتاور و شتاب بالای این خودرو، تقویت سیستم ترمز برای ارتقای ایمنی محصول در کنار استفاده از کالیپرهای قرمز جدید بر روی خودرو مشهود است.

منبع:آخرخودرو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما