جدیدترین تصاویر از لاغری بیش از اندازه هاتده ارجل را در ادامه مشاهده کنید.

هانده ارچل، محبوب‌ترین بازیگر زن ترک در میان ایرانیان است. هانده ارچل در سالهای اخیر در سریال‌های مختلفی ایفای نقش کرده است. هانده ارچل با بیش از ۳۰ میلیون دنبال‌کننده در شبکه اجتماعی اینستاگرام، بیشترین تعداد دنبال‌کننده را در بین بازیگران ترکیه‌ای دارد. هانده ارچل در حال حاضر 29 سال دارد.

هانده ارچل، بازیگر ۲۹ ساله ترک است که به تازگی تیزر سریال جدیدش منتشر شده و تا چند روز دیگر قسمت اول این سریال از کانال فاکس پخش خواهد شد. اسم این سریال از “دو غریبه” به “یکی دیگر” تغییر پیدا کرد.

هانده در پست جدید اینستاگرامش با پیراهنی راه‌راه و شیک در خانه‌ی لاکچری و در کنار سگ‌های بزرگش دیده می‌شود. این پیراهن چند رنگ استایل شیکی را برای او ساخته است.

استایل متفاوت "هانده ارچل" در منزل شخصی‌اش!/ عکس‌های لو رفته بازیگر دوست‌داشتنی ترکی!

به گزارش چی بپوشم، هانده یه پیراهن جدید برای خودش پیدا کرده که قدش کوتاهه و در قسمت پشت گردن بریدگی داره و خالیه. او این استایل خانگی رو با موهای نامرتب و بسته بسته کرده و برا خودش استایلی بامزه رو در نظر گرفته.

لباس هایی که هانده ارچل در خانه می پوشد

رکورد هانده ارچل در بین بازیگران ترک

هانده ارسل اولین بازیگر زن ترکیه ای شد که در پلتفرم Threads به 1 میلیون دنبال کننده رسید. او رکورد جدیدی به موفقیت خود در شبکه های اجتماعی اضافه کرد.

هانده ارسل اولین بازیگر زن ترکیه ای شد که در پلتفرم Threads به 1 میلیون دنبال کننده رسید.

هانده که رکورد فالوور اینستاگرام را نیز در اختیار دارد، بار دیگر قدرت خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش گذاشت.

این بازیگر زیبا با آگاهی از استفاده صحیح و موفق از شبکه های اجتماعی به همراه نامزدش هاکان سابانجی به یونان سفر کرد.

هانده ارچل همچنین عکس های مجلل خود را در یک هتل ساحلی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

لاغری بیش از حد هانده ارچل

چند روز پیش تصاویر لاغری مفرط هانده ارچل بازتاب زیادی داشت و کاربران فضای مجازی واکنش های متفاوتی به هیکل جدید او نشان دادند.

بسته به اینکه چه بپوشد، برخی لاغری او را تایید کرده و از تمایل او برای رسیدن به این اندام تمجید کرده اند و برخی دیگر از او انتقاد کرده و گفته اند که او بیش از حد وزن کم کرده است. دلیل کاهش وزن هانده ارچل چه بود؟

آغاز نازک شدن صورت.

هانده ارچل با ایفای نقش در سریال های «دختران آفتاب» و «عشق حرف حالیش منیشه» به شهرت رسید و در سراسر جهان شناخته شد. او در این سریال صورت نسبتا گرد و اندامی پر داشت.

استایل متفاوت "هانده ارچل" در منزل شخصی‌اش!/ عکس‌های لو رفته بازیگر دوست‌داشتنی ترکی!

این بازیگر پس از مدتی در سریال “تو درم را بزن” بازی کرد و تغییر زاویه صورتش توجه زیادی به خود جلب کرد. طرفداران اعتقاد داشتند که او به دلیل از دست دادن مادرش وزن کم کرده است و صورتش هم لاغرتر شده است، اما تغییرات در چهره او بیشتر از لاغری ساده بودند. صورت این بازیگر کاملاً زاویه‌دار شده بود و بسیاری فکر می‌کردند که او جراحی بیچکتومی یا به عبارت دیگر جراحی بوکال فت داشته است. به نظر می‌رسد زاویه‌سازی صورت نشانه‌ای از جراحی زیبایی هانه ارچل بود که چهره او را به طرف دیگر تغییر داده بود.

لاغری بدن و فعالیت در زمینه مدلینگ.

مدت کوتاهی پس از تغییر چهره این بازیگر، بدن او نیز شروع به تغییر کرد. او وزن کم کرد و اکنون شبیه مدل های مشهور جهان است. البته هانده ارچل وزن زیادی کم کرد و ورزش هم کرد، اما این کاهش وزن بسیار مورد توجه و حتی انتقاد برخی قرار گرفت. کاهش وزن هانده ارچل باعث شد تا با بسیاری از برندهای پوشاک همکاری کند و به عنوان چهره تبلیغاتی بسیاری از برندها شناخته شود. او پس از کاهش وزن به عنوان یک بازیگر و مدل شناخته شد.

لاغری بیش از حد هانده ارچل

از آنجایی که در ترکیه، لاغر بودن به عنوان یک معیار زیبایی شناخته می‌شود، مردم این کشور با لاغر شدن او به راحتی کنار آمدند، اما این روزها تصاویری از هانده ارچل منتشر می‌شود که نشان می‌دهد او بیش از حد لاغر شده. هانده ارچل چهره تبلیغاتی magnum است و تصاویر او در ایونت‌های این برند، طرفداران او را عصبانی کرده.
دستاوردهاى گذشته براى هانده ارچل در مورد لاغرى مثبت بوده، اما اکنون این موضوع براى برخى از افراد بحرانی شده است.
تصاویر او نشان می‌دهد که وزن او به شدت کاهش یافته است و این باعث نگرانی طرفدارانش شده است.
اما هانده ارچل پیشرفتهای قابل توجهى در زمینه تبلیغات و تبدیل شدن به چهره برجسته اى براى برند Magnum داشته است. دیدار او با طرفداران خود در ایونت‌ها، نشاط و شادمانی را در بین مردم ایجاد کرده است.
البته همه واکنش‌ها نسبت به او مثبت نیستند و برخی از طرفداران عصبانیتشان را ابراز می‌کنند، اما هانده ارچل فردی حرفه‌ای است که همچنان به خوبی نقش خود را در تبلیغات ادامه می‌دهد.

استایل متفاوت "هانده ارچل" در منزل شخصی‌اش!/ عکس‌های لو رفته بازیگر دوست‌داشتنی ترکی!

ما دقیقا نمی دانیم که آیا هانده ارچل به تنهایی وزن خود را کاهش داده است یا نمی تواند روند لاغری خود را متوقف کند. البته این واقعیت نیز وجود دارد که او اکنون به عنوان یک مدل فعال است و طبیعی است که از افزایش وزن خودداری کند.

در نهایت، باید در نظر داشته باشیم که هانده ارچل با هر اندامی می تواند زیبا باشد و تنها او می تواند تصمیم بگیرد که کدام اندام را ترجیح می دهد.

سبک خاص هانده ارچل در انتخابات ترکیه

روز چهاردهم ماه می، در ترکیه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد و بسیاری از سلبریتی‌ها با استایل‌های ترکیه‌ای در این رای‌گیری شرکت کردند و مردم را نیز به این کار دعوت کردند.

به نقل از چی بپوشم، هانده ارچل یکی از مطرح‌ترین بازیگرانی بود که در هوای همچنان سرد استانبول، با یک کت جین آبی به همراه آستر پشمی سفید و زیبایی، و یک تیشرت سفید زیر آن در این رویداد شرکت کرد. او این استایل را با شلوار جین آبی هماهنگ کرده بود. یک کیف مشکی کوچک و عینک فریم بزرگ پرادا هم استایل او را کامل می‌کردند.

انواع مختلف بازیگران زن معروف هنگام رای دادن

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *