اخبار روز سینما جهان

هانا وادینگهام: نمی توانم انتقادات منفی به تام کروز را تحمل کنم!/جزئیات

هانا وادینگهام تام کروز پس از گذراندن پنج روز در صحنه فیلمبرداری ماموریت غیرممکن 8، دیگر تحمل نقدهای منفی را ندارد.

Hannah Waddingham (هانا وادینگهام) در بخش کریسمس برنامه «جیمز مارتین صبح شنبه» تلویزیون ITV (به وسیله ایندیپندنت) حضور داشت  و فاش کرد که آماده است تا از تام کروز در برابر منتقدانش پس از همکاری با نامزد اسکار برای فیلم بعدی فیلم آینده ماموریت غیرممکن 8 دفاع کند.

هانا وادینگهام از تام کروز انتقاد کرد

در ماه مارس، منتشر شد  که برنده جایزه امی، «تد کمند»، می خواهد به فیلم مأموریت: غیرممکن در قسمت هشتم این سری بپیوندد. این قسمت از اول به عنوان قسمت دوم مأموریت: غیرممکن – حساب مرده قسمت اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One)، ساخته شده بود.

هانا وادینگهام

شخصیت «وادینگهام» در مأموریت: غیرممکن 8  هنوز به طور رسمی فاش نشده است. با این حال، او فاش کرد که پنج روز سخت برای فیلمبرداری صحنه های اکشن با تام کروز در ناو جنگنده USS George H.W. Bush داشته است.

بیانیه وادینگهام به شرح زیر است:

من او را ملاقات کردم و پنج روز سخت را با تام کروز گذراندم… بدون شک او او یکی از دوست داشتنی ترین، دلگرم کننده ترین، مثبت ترین و الهام بخش ترین افرادی است که تا به حال ملاقات کرده ام. من دوست ندارم کسی در مورد او چیزی بگوید.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا