اخبار روز

هاشم پور در بیمارستان؛ نگران وضعیت جسمانی این بازیگر پیشکسوت

جمشید هاشم پور بازیگر سرشناس سینمای ایران به دلیل وخامت حال جسمانی در بیمارستان بستری شد. این خبر در حالی منتشر می شود که در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر سلامت وی ​​در فضای مجازی منتشر شده است.

جمشید هاشم پور که مدتی است وضعیت جسمانی خوبی ندارد در بیمارستان بستری است.

به گزارش ایسنا، اگرچه چند روزی بود که اخبار غیررسمی در مورد وضعیت جمشید هاشم پور منتشر شده بود و پیگیری های ایسنا با نزدیکان این بازیگر نتیجه ای نداشت، اما حالا با مراجعه مدیرعامل صندوق توسعه اعتبار هنر، جمشید از این موضوع خبر داده است. به نتیجه رسید هاشم پور در بیمارستان خبر بستری شدن این بازیگر در بیمارستان تایید شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پور احمدی با حضور در بیمارستان محل بستری جمشید هاشم پور، ضمن ابلاغ سلام محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاینات پزشکی نهایی از وضعیت این هنرمند حضور یافت.

در این نشست پزشک معالج جمشید هاشم پور به تشریح وضعیت سلامت فعلی این هنرمند سرشناس سینما و تلویزیون پرداخت.

مدیر عامل صندوق اعتباری هنر با آرزوی سلامتی برای این هنرمند محبوب گفت: رویکرد صندوق اعتباری هنر تکریم، حمایت مادی و معنوی و رسیدگی به پیشکسوتان و فعالان عرصه فرهنگ و هنر است از جامعه تحت پوشش

وی در ادامه اظهار داشت: امیدوارم با بهبودی آقای هاشم پور شاهد حضور و نقش آفرینی این استاد فرهیخته در سینما و تلویزیون باشیم و ما در صندوق اعتباری هنر از حمایت ایشان در درمان ایشان دریغ نکنیم.

در این بازدید نیکنام حسینی پور مشاور مدیرعامل صندوق اعتباری هنر پوراحمدی را همراهی می کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا