اخبار روز سینما

هادی حجاری فر در قسمت سوم سریال داریوش باز هم مردم را غافلگیر کرد بازی داریوش آغاز شد.

بعد از دو قسمت اول سریال داریوش، هادی حجازی فر با پرداختن به شخصیت ها، روابط بین آنها و پیشینه ای که با هم داشتند، وارد داستان می شود و چالش اصلی از قسمت سوم به بعد، در واقع از همین الان است. بر. که باید منتظر اتفاقات جدید باشیم.

به گزارش بازتاب آنلاین، در قسمت سوم سریال «داریوش» پس از اینکه داریوش تغییر چهره داده و با تصویری جدید شخصیت بهرام را مورد خطاب قرار می دهد، پیشنهادی به او می دهد که آغاز داستان اصلی سریال خواهد بود.

در قسمت اول و دوم سریال متوجه می شویم که داریوش در گذشته دست به کاری زده و از ترس خانواده اش را رها کرده و ایران را ترک کرده است. حالا که برگشته همه دنبالش می گردند. در قسمت سوم اما پس از حمله دسته سهراب و فرار داریوش، این شخصیت بالاخره به خود می آید و به سمت بهرام می رود. در این جلسه رازی در مورد دوستی گذشته داریوش و بهرام فاش می شود و پیشنهادی مطرح می شود که داستان را به جریان اصلی می رساند.

ملاقات داریوش با بهرام داستان سریال را به ماجراهای جدیدی کشاند.

رویارویی داریوش با رقیب عشقی قدیمی اش یکی این یکی از جذاب ترین سکانس های قسمت سوم سریال است. سکانسی که حجازی فر برای اثبات بی گناهی خود به بهرام بازی درخشان خود را نشان می دهد و سپس از پیله همیشگی اش بیرون می آید. داریوش به بهرام پیشنهاد می کند که در یک سرقت با او همکاری کند.

علاوه بر اینکه داستان در این قسمت وارد مرحله جدیدی می شود، زوایای بیشتری از شخصیت داریوش نیز آشکار می شود و ابهاماتی که درباره این شخصیت وجود داشت از بین می رود. در دیالوگ های پایانی داریوش و بهرام، این دو رقیب و دشمن به صلح می رسند و در نقشه ای جدید با هم متحد می شوند. طرحی که از قسمت چهارم باید منتظرش باشیم.

سکانس پایانی این قسمت نیز با شگفتی همراه است. جایی که داریوش از چادر بهرام خارج می شود و با مردی ضعیف و لاغر مواجه می شود که مدام زیر بار ظلم و ستم بهرام می رود و برای او زجر می کشد. او از او می خواهد که دیگر تسلیم ظلم نشود و برود، اما فاش شدن هویت او بار دیگر محور جدیدی را در داستان شکل می دهد.

«داریوش» به کارگردانی هادی حجازی فر. یکی این روزها یکی از مهمترین سریال های شبکه نمایش خانگی است. این سریال چهارشنبه ها روی پلتفرم فیلم نت پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا