اخبار روز سینما

نیکی کریمی عزای عمومی اعلام کرد

نیکی کریمی یکی از ستارگان سینمای ایران است که توانسته شهرت خود را برای سه دهه متوالی حفظ کند و رزومه موفقی در سینما داشته باشد. نیکی کریمی در دهه 70 به شهرت رسید و کم کم به یکی از مهره های کلیدی سینمای ایران تبدیل شد. نیکی کریمی در سال های اخیر علاوه بر بازیگری به کارگردانی و تهیه کنندگی نیز می پردازد. آخرین ساخته نیکی کریمی «آتابایی» است که جوایز متعددی دریافت کرد. نیکی کریمی اکنون 51 ساله است.

در پی قتل ناباورانه داریوش مهرجویی و همسرش در ویلای شخصی‌شان، خانه سینما سه روز عزای عمومی برای برادری فیلم اعلام کرده و تمامی فیلمبرداری‌ها تا پایان این سه روز متوقف شده است.

اما سه روز عزای عمومی سینمای ایران رضایت نیکی کریمی را جلب نکرد و این بازیگر خواستار اعلام عزای عمومی در ایران شد.

باورتان می شود نیکی کریمی 51 ساله است؟

نیکی کریمی بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناس سینما عکسی از خود منتشر کرد که او را با چهره ای جوان و شاداب نشان می دهد.

خانم کریمی 51 ساله ظاهراً در ترافیک رها شده است. وی نوشت: بعد از مدت ها درود بر همه از ترافیک بی پایان تهران.

این عکس در صفحه 4 میلیونی نیکی کریمی ده ها هزار لایک دارد.

photo_2023-05-15_20-00-19 (2)نیکی کریمی عزای عمومی اعلام کرد

نیکی کریمی بلوند استنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کرد

بسیاری از ما عکس‌هایی از زمان‌های قبل در زندگی خود داریم که نمی‌خواهیم کسی آنها را ببیند و حتی ممکن است آن‌ها را از بین برده باشیم. اما سلبریتی ها توانایی چندانی در این کار ندارند و ممکن است پس از گذشت چندین سال دوباره عکس های قدیمی آنها در بین مردم دست به دست شود.

بسته به اینکه چه لباسی بپوشم، با توجه به عصر تکنولوژی، چیز عجیبی نیست، اما احتمالاً به دلیل استایل یا ظاهر قبلی بازیگران، باعث بحث و انتقاد می شود. این روزها عکسی قدیمی از نیکی کریمی در فضای مجازی منتشر شده و توجه عموم را به رنگ موهای بلوند او جلب کرده است. خیلی ها معتقدند کریمی با این رنگ مو اصالت چهره اش را گرفته اما متفاوت و جذاب بود و خیلی های دیگر هم می گویند این رنگ مو اصلا به او نمی خورد.

SIxO9CHkn7zDنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کردنیکی کریمی عزای عمومی اعلام کرد

نقد نیکی کریمی از ساخت و فروش در سینما

نیکی کریمی بازیگر و کارگردان با سابقه سینما در گفت و گو با برنامه وب «مولن روژ» از وضعیت کنونی سینمای ایران و کیفیت فیلم هایی که اکران می شوند صحبت کرد.

نیکی کریمی درباره وضعیت کنونی سینمای ایران گفت: من وضعیت فعلی سینمای ایران را سینما می‌گویم، یعنی حتی عوامل مختلف فیلم مانند بازیگران روی این ساخت و فروش سرمایه‌گذاری می‌کنند و حالا حتی «سود» از ساختن یک برج در مناطق خوب بیشتر ناشی می شود! زیرا آن برج به تلاش بیشتر، پول بیشتر و زمان بیشتری نیاز دارد.”

وی ادامه داد: حالا با اتفاقی که افتاده روی یک فیلم سرمایه گذاری می کنند، دو سه ماه بعد خارج از برنامه اکران می کنند و چه سودی بیشتر از این می تواند داشته باشد، این باعث شده قسمت دیگر خلاقیت در سینما ایجاد شود. تحت تاثیر قرار گرفته است”. زمانی در سینمای ما فیلم ها طبقه بندی می شد و فیلم های خوبی ساخته می شد که حرفی برای گفتن داشت و زمانی که فیلم هایی صرفا برای سرگرمی و کسب درآمد بودند درجه D و C می گرفتند و نمی توانستند در سینماهای خوب اکران شوند اما حالا که سیاست‌ها این‌طور برعکس شده، همه این فیلم‌ها بی‌کیفیت شدند».

این هنرمند درباره وضعیت مالی فیلم های معضل سینمای ایران گفت: در هر کشوری دولت باید از سینمای روشنفکری حمایت کند که همه ما مسئولیم، نه، فکر نمی کنم عده ای خودشان را مسئول بدانند و به چیزهای دیگر فکر کنند. در زندگی که آنها معتقدند مهمتر است.”

نیکی کریمینیکی کریمی عزای عمومی اعلام کرد

بیوگرافی نیکی کریمی

نیکی کریمی در 19 سالگی آبان وی در سال 1350 در تهران به دنیا آمد اصالت ملک به رد شدن وی برمی گردد. از کودکی به بازیگری و فیلم علاقه زیادی داشت و در دوران دبستان در گروه های کوچک تئاتر اجرا می کرد. در سال ۱۳۶۸ جمشید حیدری او را در فیلم وسوسه برای ساخت اولین تجربه سینمایی نیکی انتخاب کرد. وی سپس در فیلم عروس به کارگردانی بهروز افخمی جلوی دوربین رفت. کریمی را باید یکی از اولین ستاره های سینمای ایران پس از انقلاب دانست. کریمی در عرصه کارگردانی نیز فعالیت داشته است. در سال 2013 او توانست اولین فیلم بلند خود را با عنوان یک شب کارگردانی کند. این فیلم در جشنواره های مهم خارجی از جمله جشنواره کن خوش درخشید. او فیلم بعدی خود را به نام «چند روز بعد» در سال 2005 ساخت و در آن بازی کرد.

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا