اخبار روز

نیکلاس کیج به نماد فوتبال آمریکا تبدیل می شود

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، نیکلاس کیج در درام بیوگرافی «مادن» به کارگردانی دیوید او راسل نقش جان مدن، مربی افسانه ای فوتبال آمریکایی و مفسر ورزشی را بازی کرد. راسل در بیانیه ای توسط کیج به عنوان یکی وی از بزرگ‌ترین و بدیع‌ترین بازیگرانی که می‌توانند روحیه، اراده و جذابیت اسطوره ملی محبوب جان مدن را به تصویر بکشند، یاد کرد و افزود: این فیلم درباره شادی، انسانیت و نبوغی است که جان مدن به دنیای خلاق و جذاب دهه 70 می‌آورد. .

گزارش کردن مهر به گزارش ورایتی، جان مدن در سال 2021 در سن 85 سالگی درگذشت. او سرمربی تنومند و تهاجمی اوکلند رایدرز در دهه 1970 بود و این تیم را به بازی های قهرمانی و اولین قهرمانی سوپربول هدایت کرد. او پس از بازنشستگی از مربیگری در سال 1979، به مدت سه دهه به عنوان مفسر در این ورزش کار کرد تا اینکه در سال 2009 بازنشسته شد.

«مادن» به نویسندگی و کارگردانی راسل برای آمازون در حال تولید است. گفته می شد قبل از انتخاب کیج، ویل فرل و هیو جکمن برای این نقش در نظر گرفته شده بودند. هنوز بازیگران این فیلم مشخص نشده اند.

کیج، بازیگر برنده اسکار که نامش مترادف با ژانر خاصی از فیلم های مستقل شده است، اکنون با فیلم The Padres که تاکنون از 100 میلیون دلار عبور کرده، وارد سینما شده است. از فیلم‌های اخیر او می‌توان به «سناریوی رویایی» از A 24، متا کمدی «وزن طاقت‌فرسا استعداد عظیم» و درام تحسین‌شده «خوک» اشاره کرد.

دیوید او. راسل نامزد اسکار و تهیه کننده فیلم هایی مانند تقلب آمریکایی، دفترچه یادداشت امیدبخش، جنگنده و من قلب هاکبی است. آخرین فیلم او درام ستاره ای “آمستردام” بود که در سال 2022 با تنها 31 میلیون دلار شکست خورد. او علاوه بر «دیوانه» در حال ساخت یک فیلم بیوگرافی لیندا رونشتات با بازی سلنا گومز و درام دهه 1970 «سوپر اسباب بازی ها» با بازی کیکی پالمر و ساشا بارون کوهن است.

این فیلمساز سابقه طولانی رفتار پرخاشگرانه و توهین آمیز با بازیگران فیلم هایش را دارد و اخیرا جرج کلونی در این باره صحبت کرده و رفتار او را زیر سوال برده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا