اخبار روز سینما

“نیوشا ضیغمی” دوبارا ازدواج کرده!؟ | عکس‌های مدلینگی خانم بازیگر!

نیوشا ضیغمی، یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران در دو دهه گذشته است. او در فیلم‌های متعددی از جمله “اخراجی ها”، “توفیق اجباری”، “پرتقال خونی”، “دختر شاه پریون” و “گشت ارشاد” به ایفای نقش پرداخته است.

در کنار بازیگری، نیوشا ضیغمی به فعالیت مدلینگ نیز مشغول است و به طور دوره‌ای تصاویری از خود به عنوان مدل منتشر می‌کند. در یکی از آخرین رویدادهای مد، نیوشا ضیغمی چهره‌اش را به دست آرایش آرتیست‌های مطرح سپرده بود تا آخرین ترندهای آرایشی را بر روی صورت خود اعمال کنند.

در زندگی شخصی، نیوشا ضیغمی ازدواج کرده است و فرزند دختری به نام لنا دارد. اخیراً، شایعاتی درباره جدایی این زوج منتشر شده است، اما هنوز تأییدی رسمی در این باره صورت نگرفته است.

نیوشا ضیغمی بازیگر عکس هایی با گریم بسیار متفاوت منتشر می کند که تعجب برخی را برانگیخته است. برخی از افراد می پرسند که آیا این گریم های خاص مربوط به فیلم است یا خیر و بسیاری شک دارند که او وارد عرصه مدلینگ و تبلیغات شده باشد.

اما واقعیت این است که خانم نیوشا ضیغمی در توضیح صفحه تقریبا چند میلیونی خود در اینستاگرام نوشت: «بازیگر. کلینیک پوست، مو، لاغری و لیزر ایرانی». در واقع او کسب و کار خود را در قالب این عکس ها تبلیغ می کند.

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی دوباره عاشق شد

اخیراً، نیوشا ضیغمی، بازیگر مشهور، با پست های جدیدش نشان داده که دوباره درگیر یک رابطه عاشقانه شده است. در یک مطلب سابق، او در مورد طلاق خود در سال گذشته صحبت کرده بود و با اشاره به زلزله شدیدی که زندگی اش را تحت تاثیر قرار داده و استرس زیادی به او وارد کرده بود، این را توضیح داده بود.
در پست های جدیدش، نیوشا با دسته گل بزرگ و گرانبها و اضافه کردن هشتگ “عشق”، نشان داده که درگیر یک رابطه عاشقانه شده است. همچنین در پست دیگر خود، او با دسته گل زیبا و شکلک هایی همچون قلب و گل، این عشق خود را نشان داده است.
تعدادی از طرفدارانش تعجب خود را از این خبر و شایعاتی که پیرامون این عشق جدید پخش شده است، نشان داده‌اند و یک سوال بزرگ برای آن‌ها پیش اومده‌است: کی اون خوشبختی هست که دل بازیگر محبوب سینما را به خود اختصاص داده است.

1

2"نیوشا ضیغمی" دوبارا ازدواج کرده!؟ | عکس‌های مدلینگی خانم بازیگر!

زلزله 8 ریشتری در زندگی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون چندی پیش از اتفاقات سختی که سال گذشته برایش افتاد به عنوان «زلزله ۸ ریشتری» در زندگی شخصی اش یاد کرد.

کاربران فضای مجازی نوشتند اشاره نیوشا ضیغمی به ماجرای طلاقش است که سال گذشته رسانه ای شد.

طلاق نیوشا ضیغمی از آرش پولادخان

سال گذشته این روزها رسانه ها نوشتند نیوشا ضیغمی و همسرش 12 سال است که با هم هستند و حاصل این ازدواج دختری به نام لنا است که در سال 1376 به دنیا آمده است.

اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق نیوشا ضیغمی مطرح شده بود که این بازیگر با انتشار مطلبی و آرشیو عکس های همسرش تا حدودی این شایعات را تایید کرد.

نیوشا ضیغمی عکس شناسنامه مهر طلاق منتشر شد. او پس از چند ساعت استوری خود را حذف کرد و باعث ایجاد جنجال در مورد خبر جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شد.

00"نیوشا ضیغمی" دوبارا ازدواج کرده!؟ | عکس‌های مدلینگی خانم بازیگر!

نیوشا ضیغمی نیز اخیرا متن و تصویری منتشر کرده که نشان می دهد تنها و مجرد است.

این بازیگر در صفحه اینستاگرامش عکسی از خود با شعری از فروغ فرخزاد با هشتگ سولداد منتشر کرد.

یازده"نیوشا ضیغمی" دوبارا ازدواج کرده!؟ | عکس‌های مدلینگی خانم بازیگر!

نیوشا ضیغمی

مهریه نیوشا ضیغمی چقدر بود؟

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما، بیان کرد که همیشه از صحبت در مراسم خواستگاری درباره سکه و مهریه، ناراحت شده است و فکر می‌کند که شخصیت و شأن یک خانم، از پول سنجیده شدن بیشتر است.

برای وی مسائل مالی هیچ‌گاه مهم نبوده است. او مهریه خود را به نام خدا تنها یک سکه طلا تعیین کرده است و به این باور است که زندگی با عشق و ارزش بیشتری همراه است. نیوشا ضیغمی و همسرش تلاش می‌کنند تا زندگی بهتری را در آینده داشته باشند و در کنار هم خیلی چیزهایی را ساخته‌اند.

گاهی حرف‌هایی درباره زندگی وی زده می‌شود، اما وی با اطمینان می‌گوید که زندگی با عشق ارزش بیشتری نسبت به مسائل دیگر دارد.

نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی لباس کردی پوشیده بود

عکسی از نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون با استایل کردی را ببینید.

او این عکس را با هشتگ سنندج منتشر کرده که به نظر می رسد به این شهر کردنشین سفر کرده است.

نیوشا ضیغمی را در لباس کردی ببینید

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا