اخبار روز سینما

لایو جنجالی نیوشا ضیغمی و دخترش در اینستاگرام/فیلم

به گزارش پی ام آپ; اگرچه خانم ضیغمی هرگز این خبر را به طور رسمی تایید نکرده است، اما پست ها و متن های اینستاگرامی او به طور ضمنی ادعای جدایی او از همسرش را تایید کرده است.

حضور چند ثانیه ای دختر نیوشاضیغمی در لایو اینستاگرام این بازیگر که اخیرا بیشتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفته، با استقبال کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده است.

در سال ۱۳۹7 نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان صاحب دختری به نام لنا شدند که در این ویدیو مشاهده می کنید.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او فرزند محسن ضیغمی و فهیمه رستم پور است. و در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شده است.

ضیغمی می‌گوید با وجود مخالفت پدر و مادرش وارد حرفه بازیگری شده است:‌«وقتی می‌خواستم وارد بازیگری شوم مادرم مخالفت نمی‌کرد ولی آن دید مادرانه نسبت به آینده من را در نظر می‌گرفت اما پدرم با بازیگر شدن من زیاد موافق نبود.

اصولاً پدرم کار علمی را دوست داشت و ترجیح می داد من دکتر یا مهندس شوم تا بازیگر. وقتی وارد این عرصه شدم و کار آقای جوزانی را شروع کردم و بلافاصله وارد سینما شدم، همان سال اول نتیجه خوبی گرفتم، پدرم تغییر موضع داد و با کار من موافقت کرد.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا