اخبار ورزشی

نیمکت استقلال؛خالی،خالی،خالی! – بازتاب آنلاین

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین؛ استقلالی‌ها در مسیر جذب بازیکن توانستند در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه روزهای خوبی را پشت سر بگذارند اما با وجود تکمیل‌شدن فهرست بازیکنان استقلال، همچنان خبری از تکمیل کادرفنی آبی‌پوشان پایتخت نیست و 4 کرسی مهم در کادرفنی استقلال خالی است!

محمد نوازی در کنار کیانوش رحمتی و حمیدرضا رجبی به همراه یوسو سسما، این روزها در نقش دستیار جواد نکونام کار خود را در تمرینات استقلال پیش می‌برند. بدون‌شک غایب بزرگ کادرفنی استقلال، مهدی هاشمی‌نسبت است؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شد هاشمی‌نسب در زمینه مسائل مالی با آبی‌ها توافق نکرده اما مصاحبه اخیر سرشناس‌ترین یاغی فوتبال ایران نشان می‌دهد که مسائل مالی در اولویت نیست و به نظر می‌رسد که اختلافاتی میان نکونام و هاشمی‌نسب به‌وجود آمده و همین مسئله باعث شده تا مهدی هاشمی‌نسب در یک‌قدمی جدایی از استقلال قرار گیرد.

مهدی هاشمی‌نسب در حالی در تمرینات پیش‌فصل استقلال غایب بود و با وجود گمانه‌زنی‌های انجام شده، همچنان خبری از توافق نیست و غیبت او ادامه دارد، که در کنار عدم حضور این چهره نام‌آشنا، در فاصله 3 روز تا شروع فصل جدید، همچنان خبری از انتخاب دستیار خارجی جواد نکونام هم نیست؛ آن‌هم در حالی‌که گفته می‌شد قطعاً آبی‌ها با استخدام یک مربی جدید خارجی پا به فصل جدید می‌گذارند. فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال روز گذشته اعلام کرد که بررسی‌ها در زمینه استخدام مربی خارجی به پایان رسیده اما فعلاً جزئیاتی درباره استخدام دستیار خارجی برای جواد نکونام از باشگاه استقلال به بیرون درز پیدا نکرده و در این‌باره هم بلاتکلیفی‌ها ادامه دارد و خبری از معرفی عضو جدید کادرفنی آبی‌ها نیست.

257 251

منبع:بازتاب آنلاین

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا