سبک زندگیسرگرمی

طالع بینی/ نیمه تاریک ماه تولد شما رازهایتان را بر ملا می کند

در ادامه مطابق با نیمه تاریک متولدین ماه های مختلف سال یک طالع بینی انجام می دهیم.

به گزارش شمانیوز به8 نقل از بازتاب آنلاین طالع بینی تلاشی است برای به دست آوردن بینش نسبت به یک مشکل یا موقعیت از طریق یک فرآیند محرمانه یا آیینی استاندارد. طالع بینی برای پیش بینی سرنوشت استفاده می شود. بسیاری از مردم طالع بینی را به عنوان یک علم می بینند و به آن اعتقاد دارند. در زیر یک فال بر اساس راز و نیمه تاریک متولدین ماه های مختلف سال را خواهید خواند.

قوچ:فروردین

دیو اصلی برج حمل، دیو افراط است. این افراد در کار، استراحت، تفریح ​​و سرگرمی، نه در یک زمان، بلکه در مراحل مختلف زندگی محدودیتی ندارند.

آنها نمی دانند چگونه در مواقع لزوم متوقف شوند. از طرف دیگر، میل به بدست آوردن همه چیز به یکباره می تواند در برج حمل انگیزه فوق العاده ای باشد.

ثور: اردیبهشت ماه

ثور از تنهایی بسیار می ترسد. آنها بسیار می ترسند که روزی همه اطرافیان از آنها روی گردان شوند. بنابراین، اغلب به جای اینکه به دنبال بهترین افراد باشند، با هر کسی دوست می شوند، که گاهی به آنها کمک می کند تا با اضطراب کنار بیایند، اما گاهی اوقات نتیجه نمی دهد.

جوزا: خرداد

شر اصلی جوزا عشق به آزادی است. آنها از اینکه به نوعی کنترل و محدود شوند متنفرند. این شیطان به اقدام قاطع آنها نیاز دارد. جوزاها اغلب افرادی را که برایشان مهم هستند طرد می کنند.

سرطان: تیر

سرطان ها شایعات و شایعه پراکنی را دوست دارند. اگرچه بعید است که متوجه شوید و از آن جلوگیری کنید. این افراد حتی به خود اعتراف نمی کنند که دوست دارند شایعات کنند. شما باید خیلی مراقب آنها باشید. از طرف دیگر، اگر برای آنها ارزشمند باشید، آنها هرگز اسرار شما را به کسی نمی گویند.

اسد: مرداد

اسد دیوانه بهترین بودن هستند. این یک کار ارزشمند است، اما گاهی اوقات آنها از حد می گذرند. در این صورت اسدها همه چیز دنیا را فراموش می کنند، آنها فقط روی کار، کار، موفقیت و پول تمرکز می کنند.

طالع بینی

سنبله: شهریور

شیطان اصلی سنبله کمال گرایی است که در درونشان نشسته و همیشه به دنبال نقص در کار انجام شده، در چیزهای اطراف، در افراد می گردد. سنبله ها دوست دارند همه چیز طبق برنامه و دقیقاً همانطور که آنها پیش بینی کرده اند پیش برود. به دلیل همین درون، آنها اغلب از اتفاقات ناامید می شوند.

میزان: مهر

یک نقص کوچک در مقیاس وجود دارد – این یک شیطان است به نام “خوش بینی”. میزان معمولاً زمانی گفته می شود که اتفاق بدی در زندگی رخ می دهد، زمانی که مشکلات زیادی وجود دارد. این افراد خوش بین هستند، اما اغلب شکست می خورند زیرا نمی خواهند بپذیرند که مشکلی وجود دارد که باید سریع حل شود.

عقرب: آبان

شیطان اصلی عقرب ها انتقام است. بسیاری می گویند این افراد حسود هستند، اما حسادت آنها اغلب از حد معمول فراتر نمی رود که نمی توان در مورد نیت شیطانی آنها گفت. عقرب ها گاهی اوقات شما را می ترسانند که چقدر شکایت های گذشته را به یاد می آورند.

قوس: آذر

شیطان درونی قوس تمایل آنها به دستکاری است. قوس دوست دارد و می داند که چگونه روابط را در سطوح مختلف دستکاری کند. این کار را آنقدر ماهرانه انجام می دهند که پیشبینی  را ضعیف می کند. هیچ کس به این استعداد پنهان کمانگیر شک ندارد.

جدی: دی

ناامنی برج جدی همان چیزی است که آنها را از یافتن سریع عشق و دوستی باز می دارد. آنها از فریب خوردن یا خیانت می ترسند. بله، آنها برای وقت و انرژی خود ارزش قائل هستند، اما اغلب بهای آن را با تنهایی می پردازند.

دلو: بهمن

دیو حسادت درون این افراد به کسانی که آنها را دوست دارند آزادی نمی دهد. بسیاری از دلوها دمدمی مزاج هستند. کسانی که آنها را دوست دارند و به آنها احترام می گذارند نیاز دارند هر دقیقه هر روز مطمئن شوند که هیچ کس دیگری در اطراف آنها وجود ندارد که با آنها رفتار مشابهی داشته باشد. دلوها می خواهند خارق العاده باشند.

حوت: اسفند

تنبلی دشمن اصلی و شیطان درونی حوت است. آنها می توانند بر آن غلبه کنند، اما همیشه این کار را انجام نمی دهند. به همین دلیل، حوت ها ممکن است وعده ها و مهلت های قانونی را زیر پا بگذارند و غیر قابل اعتماد شوند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا